حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/11 شمسی | 2024/10/02 میلادی
عملیات وعده‌ صادق۲‌‌ سبب امید آزادی‌خواهان جهان شد
تحلیگر مسائل سیاسی:

عملیات وعده‌ صادق۲‌‌ سبب امید آزادی‌خواهان جهان شد

تحلیگر مسائل سیاسی گفت: عملیات غرورآفرین وعده‌ صادق ۲‌‌ سبب امید آزادی‌خواهان جهان شد.

همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حمله موشکی به رژیم‌صهیونیستی، اظهار داشت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، شهید نیلفروشان و شهید سید حسن نصرالله، پاسخ به دشمن مطالبه همه مردم بود تا با حمله موشکی به دشمن، درسی فراموش نشدنی داده شود.

وی افزود: دشمن در این مدت ماشین رسانه‌ای خود را فعال کرده بود که با ایجاد یاس و ناامیدی به اهداف خود برسد اما با عملیاتی که نیروهای مسلح انجام دادند، ثابت شد که هر اقدام از سوی دشمن بدون پاسخ نمی‌ماند.

تحلیگر مسائل سیاسی تصریح کرد: این عملیات حاصل تلاش و مجاهدت‌های فرزندان این سرزمین است که پاسخی محکم به دشمن دادند و تمام اهداف را موشک‌باران کردند و اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.

رهبران بیان کرد: رژیم‌صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و شامگاه سه‌شنبه با این عملیات اعلام شد که اگر دست از پا خطا کنند، پاسخی سخت در انتظارشان خواهد بود.

وی با اشاره به قدرت پوشالی رژیم‌صهیونیستی، یادآور شد: امید دشمن به ماشین رسانه‌ای است که در اختیار دارد لذا امروز همه ما وظیفه داریم تا با جهاد تبیین، ابعاد این عملیات را برجسته کنیم لذا امروز حسینیان کار خود را انجام دادند و نوبت زینبیان است که رسالت خود را در تبیین این دستاورد انجام دهند.

تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: این عملیات بارقه امیدی در دل ملت‌های آزادی‌خواه ایجاد کرد چرا که جمهوری اسلامی ایران تکیه‌گاه و امید مظلومان عالم است.

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از