حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

عمل به شعار سال، گره‌گشای مشکلات است

عمل به شعار سال، گره‌گشای مشکلات است

امام جمعه بروجرد گفت: عمل به شعار سال بر مبنای تولید، گره‌گشای مشکلات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به شعارسال، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های اخیر، در نامگذاری شعار سال بر تولید تاکید بسیار زیادی داشتند که این نشان از اهمیت تولید دارد چرا که بر بخش‌های دیگر مانند اشتغال هم اثرگذار است.

وی افزود: ایران در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و باید تلاش کنیم تا در عرصه اقتصادی هم به پیشرفت‌ برسیم که با عمل به فرامین رهبری می‌توانیم در تحقق شعار سال گام برداریم.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: نباید شعار سال فقط در بنرها و پلاکاردها باشد بلکه مسئولان، سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و همه مردم برای تحقق شعار همت نمایند تا با تحقق این شعار، شاهد حل مشکلات در این عرصه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: مردم هم باید در راستای شعار سال تلاش کنند تا با حمایت از کالاهای ایرانی و خرید کالاهایی که توسط تولیدکنندگان تولید می‌شود برای جهش تولید اقدام نمایند.

وی گفت: اگر تولید رونق یابد، در ادامه آن بسیاری از مشکلات در عرصه اقتصادی برطرف خواهد شد و علاوه بر این نیز سبب رفع مشکل بیکاری و ایجاد شغل می‌شود.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از