حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مساجد لرستان غبارروبی شد

مساجد لرستان غبارروبی شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در آستانه ماه رمضان، غبارروبی مساجد لرستان انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین وحیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: باتوجه به اینکه در آستانه ماه رمضان قرار داریم، آئین غبارروبی مساجد استان لرستان آغاز و طی دیروز و امروز مساجد غبارروبی شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های زیادی از جمله برپایی نمازجماعت، جزء خوانی قرآن و افطاری دادن بسیار رونق دارد از همین رو همه مساجد با توجه به رسیدن ماه مهمانی خدا، غبارروبی و آماده حضور نمازگزاران و روزه‌داران است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: برای ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی مختلفی در نظر گرفته شده که امسال برنامه‌های ماه رمضان با محوریت قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی با اشاره به اعزام مبلغ به استان، گفت: برای ماه رمضان تعدادی مبلغ به استان اعزام خواهد شد ولی تعداد اعزامی هنوز مشخص نشده است، مبلغان در مساجد برنامه‌های مختلفی از جمله نماز جماعت و پاسخ به سوالات شرعی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای عبادت و بندگی است و باید تلاش کرد تا با مانوس شدن با قرآن، عمل به دستورات الهی و بندگی بتوانیم نهایت استفاده از این ماه را ببریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از