حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

غرق در شکست

غرق در شکست

غلامرضا یایسنی‌کیا، تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: امروز رژیم صهیونیستی غرق در شکست است و در همه توطئه‌ها و جنگ‌ها شکست سختی خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رژیم صهیونیستی سال‌هاست که برای پیشبرد اهداف شوم و کثیف خود دست به هر جنایت و خیانتی می‌زند اما هرچه جلوتر می‌رود، ناتوانی آنها بیشتر و نابودی دشمن سرعت می‌گیرد.

این روزها رژیم کودک‌کش صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد، در بسیاری از توطئه‌ها و جنگ‌هایی که طراحی کرده شکست خورده و به صورت کامل غرق در شکست شده است اما می‌خواهد خود را به گونه‌ای دیگر نشان دهد.

رژیم غاصب در جنگ با حماس عملاً نتوانست به اهداف خود برسد و به صورت رسمی شکست خورد. همین مُهر تائیدی برای شکست‌های پی در پی آن‌ها بود از همین رو تلاش دارد تا با گسترش جنگ بتواند بخشی از شکست‌های خود را جبران کند و یا از این طریق، دستاوردسازی نماید.

امروز رژیم صهیونیستی سعی دارد تا منطقه را وارد برهه‌ای جدید نماید تا شاید از این طریق بتواند خود را در این دریای شکستی که غرق شده، نجات دهد اما آنچه واقعیت دارد نفس‌های آخر رژیم صهیونیستی است که در باتلاق شکست‌ها گرفتار شده و به‌زودی نابود می‌شود.

حدود سه ماه است که جنگ در غزه بسیار گسترش یافته، هر روز شاهد شهادت تعدادی از انسان‌های بی‌گناه و کودکان و زنان مظلومی هستیم که در پی جنایت‌های بی‌شمار این رژیم جان خود را از دست دادند.

آمار ۷۵ ساله جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه حکایت از آن دارد که آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود، از هیچ جنایتی دریغ نکرده و هزاران نفر را به شهادت رساندند اما طوفان الاقصی تحولی جدید را ایجاد کرد که هراس دشمن را در این راستا چند برابر کرده است.

رژیم صهیونیستی برای فرار از شکستی که در طوفان الاقصی خورد، سعی دارد تا این همه خسارت را کتمان کند و در سکوت خبری سپری شود اما امروز افکار دنیا بیدارتر از هر زمانی شاهد و ناظر اتفاقات دنیا هستند.

طی این مدت در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین، جمعیت‌های بسیار گسترده و عظیمی در کشورهای مختلف قیام کرده و با حضور خود نشان دادند که حامی مردم فلسطین و غزه هستند.

از همین رو رژیم صهیونیستی به همراه سایر هم‌دستانش سعی می‌کنند تا افکار ملت‌ها را از سمت غزه دور کرده و آنها را به سمت و سویی دیگر سوق دهند ولی همه اینها نشان‌دهنده نابودی و زوال دشمن است.

چند روز بعد از حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد، انتقامی سخت از دشمن گرفته شد و با موشک‌باران مقر تروریست‌ها ثابت شد که دشمن در برابر هر اقدامی، پاسخی را دریافت می‌کند.

هر حادثه تروریستی از سوی دشمن، بی‌جواب نخواهند ماند و دشمنان چاره‌ای جز پذیرفتن شکست را ندارند، امروز دشمن باید قبول کند که دوران قدرت‌نمایی آن‌ها به اتمام رسیده و هیمنه‌ای که با جنایت‌های بی‌شمار و با ریختن خون انسان‌های بی‌گناه برای خود ترسیم کرده بودند، شکسته شده است.

اما جبهه مقاومت اسطوره مقاومت و ایستادگی است، جبهه‌ای که با تلاش خود سبب شده تا دشمن این روزها بیشتر از هر زمانی احساس یاس و پریشانی نماید و هر روز آشفتگی‌های دشمن بیشتر می‌شود.

چند روز پیش در حمله بمباران رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در سوریه، تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان به شهادت رسیدند و این نمونه‌ای دیگر از جنایت دشمن است اما با هر قطره خون شهدا، دریایی از غیرت و مقاومت در رگ‌های جوانان می‌جوشد و تا نابودی کامل رژیم غاصب و هم‌پیمانانش، در صحنه حضور دارند.

مسئله فلسطین همچنان مسئله مهمی است که در دنیا مطرح می‌شود، راندن دشمن به عقب موضوعی است که با نهایت تلاش جبهه مقاومت در دستور کار است و به دشمن فهمانده شده که امان داده نمی‌شود که بتوانند هر اقدام و اتفاقی را که رقم می‌زنند بدون پاسخ بماند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از