حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

فرازی از وصیتنامه شهید ذبیح‌الله پاپی مرادی

فرازی از وصیتنامه شهید ذبیح‌الله پاپی مرادی

شهید ذبیح‌الله پاپی مرادی در وصیتنامه خود نوشته است: امیددارم در این هدف که همان اسلام عزیز می‌باشد از دریای بیکران شهادت بهره‌ای دریابم.

به گزارش سفیرافلاک، در وصیتنامه شهید ذبیح‌الله پاپی مرادی آمده است: مادر و پدر و برادران و همرزمانم به نظرم این قطعه که باقی است آخرین و کامل‌ترین حرف‌های من می‌باشد که در طول زندگی و در اواخر عمرم همیشه به دنبال آن بوده‌ام و امید دارم در این هدف که همان اسلام عزیز می‌باشد از دریای بیکران شهادت بهره‌ای دریابم.

به ناچار روزی گلی شکوفا و روزی پژمرده می‌گردد ولی چه زیباست مرگ کسی باعث پیروزی اسلام و از بین بردن کفار ستمگر باشد.

پدر و مادر من اول از هر چیزی از زحمات بیش از حد شما بی‌نهایت سپاسگزارم و می‌دانم که چه رنج‌ها به پای من حقیر کشیده‌ای ولی امیدوارم که جانم در راه خدا فدا کرده باشم که راه خمینی عزیز می‌باشد از شما تمنا دارم که هیچوقت به من ناکام نگوئید چون من در نهایت کامم را گرفتم و به بهترین آرزویم که می‌خواستم یعنی شهادت (شهید شدن) در راه دین و قرآن و مملکتم رسیده‌ام.

در تشیع جنازه‌ام فقط ذکر خدا را داشته باشید و الله‌اکبر را تکرار کنید. مبادا در این مورد بدگویی به انقلاب شود مادرم بر خود ببال و افتخار کن که فرزندت را در راه خدا یا الله داده‌ای همچون مادر وهب شیردل و صبور باش و جامه نو بپوش و شادی کن بر مزارم و برایم جامه سیاه نپوشید و گریه نکنید چون روح من ناراحت می‌شود.

و توای خواهران و برادرانم از شما خجالت می‌کشم چون شما بسیار زحمت مرا کشیده‌اید و برادرانم سعی کنید که یار و یاور امام باشید و حسین زمانه را تنها نگذارید و همیشه سرباز فداکاری برای اسلام باشید و با ظالمان و جباران بجنگید همچون که علی(ع) می‌فرماید با مظلومان یاور و با ظالمان در ستیز باشید والسلام علیکم و رحمت‌الله وبرکاته.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از