حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

فرازی از وصیت‌نامه شهید «عالی حاتموند»

فرازی از وصیت‌نامه شهید «عالی حاتموند»

شهید «عالی حاتموند» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: پيوسته تمام مملكت ايران حامی و پشتيبان امام عزيز باشيد و خط انقلاب اسلامی ايران را تا ظهور امام زمان ادامه دهيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید عال حاتم‌وند دوازدهم فروردين ۱۳۴۰، در شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد. سال ۱۳۵۹ ازدواج كرد. به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور يافت. نهم دی ۱۳۶۲، در جاده بانه - سردشت توسط نيروهای سازمان مجاهدين خلق (منافقين) بر اثر اصابت تركش به صورت، سينه و پا، شهيد شد. پيكر وی را در روستای حاتم‌وند قمربنی‌هاشم تابعه شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

 

وصيت‌نامه شهيد عالی حاتموند

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامی ايران و شهدای راه جنگ تحميلی كه با نثار خونشان سرزمين اسلامی را از لوث وجود بيگانگان پاک می‌نمايند.

من سرباز اسلام عالی حاتم‌وند از خانواده‌ای فقير كه در يکی از روستاهای بخش چگنی می‌باشم به دنيا آمده و سپس پدرم با اينكه معيوب بود ولی با تلاش فراوان من را به جايی رسانيد تا بتوانم به خدمت مقدس سربازی پا نهم از آن روزی كه به خدمت به زير پرچم داوطلبانه شتافتم بعد از سه ماه آموزش مرا با بچه‌های ديگر كه فاميل و دوست بوديم به كردستان بردند سرزمينی كه بعضی اجانب داخلی در آن ولد به ريختن خون برادران خود شوق فراوان داشتند مشغول به خدمت شديم هر روز و هر شب با درگيری‌های پی در پی می‌توانستيم حملات دشمن را با جلبال قدر خدا دفع نمائیم.

به تو می‌گويم مادر عزيز من داوطلبانه به خدمت رفتم و می‌دانم مزدوران از خدا بی‌خبر دست از سر ما برنمی‌دارند و ما عاقبت به راهی خواهيم رفت كه كليه برادران دينی ما شربت آن را نوشيدند و می‌نوشند.

اما تو مادر درست است كه داغ فرزند رنج‌آور و استخوان‌سوز است دلير باش و شجاع همانند همه مادرانی كه به سوگ عزيزان خود می‌نشينند ولی شجاعانه بايد فرزندان ما كشته شوند تا ايران عزيز از لوث وجود عناصر ضد انقلاب پاک شود.

مادر جان راه من بازگشت ندارد ولی تو بايد به كليه اقوام و برادرانم يک به يک بگويی كه در سوگ من ناراحت نباشند و تا می‌توانند راه من كه راه كليه شهدای راه حق بوده ادامه دهند.

مادر به همسرم بگو كه غيرت داشته باشد و با صبر باشد چون دنيا به كسی وفا نكرده. مخصوصاً آنانی كه انقلابی بوده و همواره به دين و ايمان و انقلاب اسلامی عزيز فكر می‌نمايند.

مادر جان پيامی دارم كه پيام مرا به گوش كليه مردم ايران برسانيد و آن است كه پيوسته تمام مملكت ايران حامی و پشتيبان امام عزيز باشيد و خط انقلاب اسلامی ايران را تا ظهور امام زمان ادامه دهيد ديگر ناراحتتان نمی‌كنم خدا نگهدار همه شما و تا می‌توانيد با بانگ رسا بگوئید. خدايا خدايا تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از