حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان مطرح کرد:

فعالیت ۶ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی لرستان

فعالیت ۶ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۶ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی لرستان فعال هستند.

فرزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای دانش‌بنیان، اظهارداشت: باتوجه به اهمیت واحدهای دانش‌بنیان و توسعه این واحدها، شرکت شهرک‌های صنعتی از این واحدها حمایت می‌کند و تاکنون ۶ واحد دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شده‌اند.

وی افزود: واحدهای دانش‌بنیان می‌توانند ایده را به محصول تبدیل کرده و با تجاری‌سازی آن‌ها نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری رویداد استارتاپی خبرداد و گفت: تصریح کرد: رویداد استارتاپی با عنوان «ایده‌شو فناوری اطلاعات در صنعت» با هدف رفع چالش‌های فناوری اطلاعات در صنعت با تمرکز بر نوآوری‌ها، فناوری‌های نوین، رفع چالش‌های صنعت در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

محمدی بیان کرد: محورهای رویداد شامل فناوری اطلاعات در اتوماسیون صنعتی‌، شبیه‌سازی در صنعت، اینترنت اشیا (IoT) ، پردازش ابری، هوشمندسازی ( هوش مصنوعی و یادگیری ماشین)، پردازش اطلاعات در لحظه، امنیت سایبری، فناوری اطلاعات (IT) و (ICT) ، فناوری اطلاعات در توسعه بازار ( بازاریابی و فروش - واردات و صادرات) است که علاقمندان می‌توانند طبق استعداد و توانایی خود در رشته مورد نظر حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: علاقمندان شرکت در این استارتاپ می‌توانند ایده‌های خود را تا ۱۵ آبان ارائه دهند و این برنامه در اول آذرماه برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: هدف از برگزاری این رویداد این است که می‌توان ایده‌های خوب در این حوزه را شناسایی کرد که نقش مهمی در حوزه صنعت دارند.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از