حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «نصراللهی»؛

قرآن بخوانید دعاها را فراموش نکنید

قرآن بخوانید دعاها را فراموش نکنید

شهید «پرویز نصراللهی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: سعی کنید با اعمال خوب خود اقلیت‌های مذهبی را به‌سوی دین اسلام بکشانید هرگاه در ایمان خود احساس ضعف کردید قرآن بخوانید دعاها را فراموش نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید والامقام پرویز نصراللهی در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۴۳ در خانواده‌ای متدین و مذهبی در شهرستان بروجرد دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۶۱ در فکه به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء نصرالله و الفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا

چون هنگام فتح و پیروزی با یاری خداوند فرا رسد (و در آن روز) بنگری که فوج فوج بدین خدا داخل می‌شوند و در آن‌وقت خدای خود را حمد و ستایش کن و از او مغفرت و آمرزش طلب که او خدای بسیار توبه پذیر است.

بارالها عمری گنه کردم عمری معصیت کردم تابع هوای نفسم بودم حالا با سرشکستگی و پشیمانی از گناهان گذشته به تو روی آورده‌ام به تو پناه آورده‌ام‌ای که پناه دهنده بی‌پناهانی به تو پناه می‌برم از شر ظلمت و تاریکی، چون تو نور همیشگی و شیطان نفس، ظلمت ابدی را برای من می‌خواهدای خدا اگر نبودم کربلا به حسین لبیک گویم در کربلای ایران هستم و در اینجا به ندای امام لبیک میگویم وقتی دلم به امید تو روشن می‌شود شب برایم روز و روز برایم نعمت به یاد تو بودن را می‌آورد. حسین جان دنیا برای من تیره و تنگ است.

ای آقای من (امام حسین) خودم را آماده می‌کنم برای گرفتن دو بال تا بتوانم به‌سوی تو پرواز کنم میایم تا خاطره عملیات‌های رمضان و بیت‌المقدس را بار دیگر زنده کنم میایم تا به یاد تو و شهدای عملیات رمضان حق بودن تو را با خون خود امضا کنم هر وقت به یاد عملیات صورت گرفته میافتم و به یاد امدادهای غیبی امام زمان(عج) روحم آماده پرواز می‌شود.

بارالها تنها آروزیم از تو این است که هرگز در بستر نمیرم هر جا که می‌میرم شهید بشوم زیرا در غیر این صورت رویم پیش امام زمان(عج) سیاه می‌شود.

برادران حزب‌الله چند تا چیز از شما می‌خواهم که امیدوارم این کارها را نه برای حقیرتان بلکه برای خاطر خدا انجام دهید امام شمارا به‌سوی نور هدایت می‌کند مبادا از امام روی گردانید او را روی چشمانتان نگه‌دارید فقرا را یاری کنید از انفاق دریغ نکنید چرا که خداوند پاداش شما را خواهد داد.

سعی کنید با اعمال خوب خود اقلیت‌های مذهبی را به‌سوی دین اسلام بکشانید هرگاه در ایمان خود احساس ضعف کردید قرآن بخوانید دعاها را فراموش نکنید دعای کمیل و توسل را حتماً بپا دارید سعی کنید هر قدمی که برمی‌دارید برای رضای خدا باشد.

سعی کنید با رفتار و کردارتان و اخلاق اسلامی‌تان الگو باشید هرگز درصدد تضعیف روحانیت کاری انجام ندهید با منافقین آن‌طور که امام می‌گوید رفتار کنید وقتی بسر مزار شهیدان می‌روید برای آن‌ها گریه نکنید بلکه برای مظلومیت حسین گریه کنید هرگز خدا را از یاد نبرید زیرا در غیر این صورت زیان خواهید دید.

به جانبازان جنگ تحمیلی حداکثر احترام و توجه را بنمانید شماای دانش آموزان وای چراغان فروزان امت اسلام سعی کنید وظیفه خود را نسبت به شهدا انجام دهید

. افرادی که در میان شما هستند و می‌خواهند تفرقه بپا کنند آن‌ها را بسازید و اگر ساخته نشدند آن‌ها را طرد کنید.

وصیتم به خانواده‌ام این است که‌ای پدر و مادر عزیزم عمری به پایم زحمت کشیدید و حال که می‌خواستم عصای دستتان باشم رخت از دنیا بربستم ولی غمگین نباشید و صبور باشید که خداوند اجری عظیم در قبال زحماتتان خواهد داد

. برایم گریه و زاری نکنید برای حسین مظلوم گریه کنید شماهاای برادران سپاهی و ارتشی و غیره فرق نمی‌کند هر جا که اسلام به کمکتان احتیاج دارد بروید و خدمت بکنید شماها باید اسلام را سرافراز کنید.

والسلام

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از