حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی در لرستان

لزوم حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی در لرستان

استاندار لرستان بر لزوم حل مشکلات حمل و نقل عمومی در لرستان به‌ویژه در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری که با محوریت معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی در استان برگزار شد با اشاره به اینکه کارگزاران باید نیت خود را درست کنند، اظهارداشت: مسئولان باید برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش و عملکرد خود را اصلاح کنند چرا که بهترین هدیه برای مسئولان و مدیران در قیامت رضایت مردم در زمان تصدی مسئولیت است.

وی با بیان اینکه در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد به‌صورت جدی در زمینه حمل‌ونقل مشکل وجود دارد، افزود: فرمانداران و شهرداری‌های استان با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان با اشاره به وضعیت نابسامان حمل‌ونقل عمومی در شهر خرم‌آباد گفت: این مسئله برای مردم مشکل‌ساز شده و نیاز است علاوه بر خرم‌آباد در تمام شهرستان‌ها این مشکل برطرف شود.

رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی لرستان درباره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی برتر در این جشنواره تصریح کرد: این مدل و سنجش پاسخگو نیست چراکه نوع کار برخی دستگاه‌ها با هم متفاوت است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در تعیین شاخص‌های ارزیابی جشنواره در سطح کلان مشکلاتی وجود دارد که نیاز به بازبینی است.

شفقت اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان مجموعه توانمند و کارشناسی است که بر چارچوب عملکردها اقدام و ارزیابی‌ها انجام شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از