حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
لزوم ساماندهی طرح هادی روستای محمد‌ ابن‌حسن(ع) الیگودرز
استاندار لرستان تأکید کرد:

لزوم ساماندهی طرح هادی روستای محمد‌ ابن‌حسن(ع) الیگودرز

استاندار لرستان گفت: نیاز است یک کار اساسی در رابطه با مسائلی همچون طرح هادی و ساماندهی رودخانه اطراف روستای امامزاده محمد ابن‌حسن (ع) الیگودرز انجام شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت، عصر امروز در سفر به شهرستان الیگودرز با حضور در مرقد امامزاده محمد ابن‌حسن (ع) این شهرستان با اشاره به اینکه این روستا دارای دهیار شده است، اظهار داشت: دهیار روستا حدود ۶ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی این منطقه راه دسترسی است، افزود: بخش زیادی از این جاده آسفالت شده و چند کیلومتری باقی مانده که در حال پیگیری است تا ان‌شاءالله احداث شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: این منطقه راه بسیار صعب‌العبور، سخت و پرپیچ و خمی تا شهرستان الیگودرز دارد بنابراین با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم آسفالت این مسیر به اتمام و نتیجه برسد.

وی بیان کرد: نیاز است یک کار اساسی در رابطه با مسائلی همچون طرح هادی روستا، ساماندهی رودخانه اطراف روستا، ساماندهی اطراف و صحن امامزاده و سرویس بهداشتی آن صورت گیرد.

شفقت عنوان کرد: این منطقه به دلیل فاصله دور معلم ندارد و این موضوع یکی از انتقادات مردم است که انتظار می‌رود آموزش و پرورش از نیروهای منطقه برای رفع این مشکل استفاده کند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از