حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاد حوزه و دانشگاه:

مادران، فرزندان را در مسیر انقلاب‌حسینی تربیت کنند

مادران، فرزندان را در مسیر انقلاب‌حسینی تربیت کنند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان از دو جهت ارزشمند است، گفت: مسئله اول حضور شیرخوارگانی است که آینده‌ساز کشور هستند و دوم حضور مادران مجاهدی است که فرزندانشان را در مسیر انقلاب حسینی تربیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام سید نواب موسوی صبح امروز در همایش شیرخوارگان حسینی که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان از دو جهت ارزشمند است، اظهار داشت: مسئله اول حضور شیرخوارگانی است که آینده‌ساز کشور هستند و مسئله دوم حضور مادران مجاهدی است که فرزندانشان را در مسیر انقلاب حسینی تربیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نقش مادر در تربیت فرزند به مراتب مهم‌تر از نقش پدر است، افزود: تمام توقعی که از یک پدر می‌رود این است که بتواند مقدمات یک زندگی، امنیت و آرامش را برای خانواده فراهم کند اما محور، شاخص و کانون خانواده مادر است و آینده‌سازان به مادر محتاج و وابسته‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: مادر ۹ ماه با تمام وجود میزبان فرزند است و دو سال شیره جانش را به فرزند می‌دهد، تجربه ثابت کرده بسیاری از خلق و خوها از طریق شیر دادن به فرزند انتقال پیدا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دوران شیردهی دوران مهمی است، بیان کرد: مادر باید در دوران شیردهی آرامش، معنویت و صبر داشته باشد و با محبت و احترام با فرزند خود رفتار کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از