حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

ماهانه ۵۷۵ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود

ماهانه ۵۷۵ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ماهانه ۵۷۵ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان استان لرستان پرداخت می‌شود.

منوچهر گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: یکی از خدمات تامین اجتماعی، پرداخت مستمری به بازنشستگان است که در استان ۸۶ هزار مستمری بگیر وجود دارد و ماهانه بالغ بر ۵۷۵ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طلب تامین اجتماعی از دستگاه‌ها، شرکت‌ها و کارخانجات، افزود: این سازمان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که امسال بخشی از این مطالبات در قالب بخشودگی تعیین تکلیف شدند و تعدادی دیگر از بدهکاران که رقم‌های بالایی بدهی دارند، تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: ضروری است تا دستگاه‌ها و شرکت‌ها نسبت به پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی اقدام کنند تا این سازمان هم در جهت ارائه خدمات بتواند فعالیت داشته باشد.

گودرزی عنوان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۸۲۱ نفر در استان مقرری بیمه‌بیکاری دریافت می‌کنند که این افراد با توجه به سوابق کاری که داشتند و در حال حاضر فعالیت ندارند، مشمول بیمه‌بیکاری شدند.

وی گفت: در استان لرستان ۷۷۸ هزار و ۲۱۳ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند هستند که تلاش می‌شود تا بتوانیم روز به روز خدمات بهتری به آنها ارائه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از