حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی

مجتمع هنری در بروجرد افتتاح شد

مجتمع هنری در بروجرد افتتاح شد

مجتمع چند منظوره هنری و تماشاخانه در بروجرد با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ظهر امروز در مراسم افتتاح تماشاخانه و مجتمع هنری در بروجرد، اظهار داشت: این تماشاخانه در واقع مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم است که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی و امروز افتتاح شده است.

وی افزود: ظرفیت این مجتمع هنری بیش از ۱۵۰ نفر است که در بخش‌های موسیقی، هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر فعالیت خواهد داشت و اولین مرکز درجه یک هنری در سطح استان است.

در ادامه اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همیشه بروجرد در عرصه‌های مختلف درخشیده و هنرمندان و بزرگان زیادی از این شهرستان با توانایی خود سبب افتخار شده‌اند.

وی افزود: امروز مجتمع هنری در بروجرد افتتاح شد که این مجتمع با تلاش بخش خصوصی به سرانجام رسید که این خود نمونه‌ای از گام برداشتن هنرمندان در راستای تحقق شعار سال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی شده که وزارت ارشاد از کارهای فاخری که در راستای جریان‌سازی هنری و فرهنگی است حمایت کند که این برنامه در قالب طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

روانشاد بیان کرد: هنرمندان همیشه و در هر برهه‌ای سعی کردند تا نقش خود را به خوبی ایفا نمایند و در قالب هنر بتوانند رسالت خود را انجام دهند؛ در عملیات وعده صادق که جلوه اقتدار و عزت بود، هنرمندان در هر بخشی تلاش داشتند تا اوج این افتخار را با زبان هنر بیان نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از