حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

مجمع کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

مجمع کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک به ریاست کیومرث هاشمی وزیر ورزش و با حضور مسئولان این کمیته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک از ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه به ریاست کیومرث وزیر ورزش و با حضور غفور کارگری رئیس کمیته و دیگر مسئولان ورزش در محل کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد.

این نخستین مجمع عمومی است که در دوره ریاست غفور کارگری برگزار می‌شود. قرار است در این مجمع گزارش عملکرد کمیته ملی پارالمپیک در حوزه‌های مختلف ارائه شود.

آغاز مجمع کمیته ملی پارالمپیک به گزارش عملکرد کاروان ورزش ایران در بازی‌های پاراآسیایی توسط کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک اختصاص داشت.

وی بعد از ارائه گزارش، اشاره‌ای به رویدادهای پیش‌رو در سال ١٤٠٣ شامل بازی‌های پارالمپیک پاریس و همچنین برگزاری اردوهای بازی‌های پاراآسیایی جوانان در تاشکند داشت.

در ادامه مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، گزارش حسابرس مستقل و صورت‌های مالی ارائه شد که از سوی اعضا مورد تائید قرار گرفت. حسابرس کمیته ملی پارالمپیک عملکرد کمیته در این بخش را منصفانه، یعنی از روی انصاف و عدالت عنوان کرد.

در ادامه امیر ماندگار فرد بازرس کمیته پارالمپیک، گزارشی مبنی بر عملکرد بخش‌های مختلف و اقدامات صورت گرفته ارائه داد که مورد تائید اعضای مجمع قرار گرفت.

بخشی از مجمع کمیته ملی پارالمپیک به رأی‌گیری برای انتخاب خزانه‌دار اختصاص داشت. پیش‌ازاین خانم نعیمی خزانه‌دار بود که انصراف داد، به همین دلیل انتخاب خزانه‌دار جدید در دستور کار مجمع امروز قرار گرفت.

حامد میرزا حسینی تک کاندیدای خزانه‌داری بود که رأی لازم را گرفت. بدین ترتیب وی تا پایان دوره خزانه‌دار کمیته است.

پول‌شویی دیگر موضوع موردبحث در مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک بود، در این بخش بارأی اعضای مجمع و به‌منظور پیگیری هدفمند موضوع، محمدتقی نامی به‌عنوان مسئول مبارزه با پول‌شویی انتخاب شد.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از