حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
ائمه جمعه لرستان:

محورمقاومت رژیم صهیونیستی را از زمین محو می‌کند

محورمقاومت رژیم صهیونیستی را از زمین محو می‌کند

ائمه جمعه استان لرستان عنوان کردند: محور مقاومت روزی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را از روی زمین محو خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهارداشت: ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت است و مردم بصیر و اگاه ایران در ان ایام خطرناک فتنه که دشمنان با همه توان به میدان آمده بودند اما مردم هوشیار و آگاه و بصیر با توجه به سکاندار نظام، نقشه دشمن را خنثی کردند. 

وی افزود: تا زمانی پیمان میثاق امت با ولایت محکم باشد، مشکلات یکی پس از دیگری برطف می‌شود و جامعه‌ای که دارای رهبری آگاه و بصیر باشد و مردم هم بصیرت داشته باشند و فریب تبلیغات دشمن را نخورند، این جامعه هیچگاه شکست نمی‌خورد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: دشمنان سال‌هاست که توطئه‌های زیادی را طراحی کردند ولی مردم ایران در این مسیر ماندند و در همه صحنه‌ها حضور پرشوری دارند.

حجت‌الاسلام والسملیمن شمسی‌فر با اشاره به ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: همه جای عالم اثرات نسل این بانوی بزرگ را مشاهده می‌کنیم و فرزندان این بانوی بزرگ حماسه‌های بزرگی خلق کردند و حضرت زهرا(س)اسوه‌ برای همه بانوان است.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام راحل عنوان کرد: امام راحل اسلام ناب را معرفی کرد، مظلومان عالم را حیات دوباره بخشید و در دهن استکبار کوبید و این مردم را از زیر ظلم آنها نجات داد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: شهید سلیمانی با تقویت محور مقاومت داعش را از بین برد، اگرچه رژیم صهیونیستی جنایات زیادی می‌کند اما نشان‌دهنده رسوایی آنهاست و به بهانه هلوکاست جنایات زیادی انجام دادند و این نشان دهنده شکست آمریکاست و نیروهای رژیم کودک‌کش زمین‌گیر شده‌اند و محور مقاومت روزی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را از روی زمین محو خواهد کرد.

 

۹ دی حماسه‌ای ماندنی در تاریخ انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: ۹ دی حماسه‌ای ماندنی در تاریخ انقلاب است که در این روز ملت ایران با حضور خود، سیلی محکمی به دشمن زدند.

وی افزود: در چنین روزی ملت ایران با حضور در صحنه، ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند لذا باید هرساله این مراسم باشکوه‌تر برگزار گردد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شهادت سید رضی موسوی گفت: خون شهدا درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند، با شهادت هر یک از شهدا و سرداران این کشور، خون تازه‌ای به رگ‌های جوانان تزریق شده و در مسیر انقلاب محکم‌تر قدم برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: این بانوی بزرگ الگویی برای همه بشریت به خصوص برای بانوان است.

وی به ولادت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) بزرگ مردی بود که با قیام خود توانست اسلام را به همه دنیا معرفی نماید.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اهمیت انتخابات یادآورشد: حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد و باید همه مدیران در جهت خدمت به مردم گام بردارند و مردم را دلگرم نمایند.

 

هیچ قدرتی برای کشورها بالاتر از پشتوانه مردمی نیست

مهدی فاطمی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رومشکان اظهارداشت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری مسئله انتخابات است.

وی افزود: انتخابات در کشور ما، هم جمهوریت نظام، یعنی مردم سالاری و هم اسلامی بودن آن را تقویت می‌کند.

خطیب جمعه شهرستان رومشکان عنوان کرد: مردمی‌ترین نظام، نظام جمهوری اسلامی ایران است انتخابات این را به خوبی نشان می‌دهند، به طور میانگین ما هر سال یک انتخابات داریم. مردم خودشان کشورشان را اداره می‌کنند مسئولین کشور را خودشان انتخاب می‌کنند.

امام جمعه شهرستان رومشکان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند انتخابات باید پرشور باشد و در آن رقابت وجود داشته باشد و این رقابت باید سالم باشد، عنوان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی قدرت می‌‌آورد، چون در دنیا هیچ قدرتی برای کشورها بالاتر از پشتوانه‌ی مردمی نیست، اگر چه به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هم مجهز باشند باز حریف قدرت مردمی نخواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از