حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
با پیگیری سفیرافلاک؛

دانش‌آموزان روستاهای الیگودرز معلم‌دار شدند

دانش‌آموزان روستاهای الیگودرز معلم‌دار شدند

مدارس برخی از روستاهای منطقه بزنوید الیگودرز که به دلیل نبود معلم در سال تحصیلی جدید بازگشایی نشده بودند، با حضور معلم دایر شدند.

به گزارش سفیرافلاک، دانش‌آموزان برخی از روستاهای بخش بزنوید الیگودرز با گذشت یک ماه از سال تحصیلی جدید، به دلیل نبود معلم مدارسشان تعطیل بود و منتظر حضور معلم بودند تا درس و مشق خود را آغاز کنند.

با توجه به تاخیر در شروع سال تحصیلی جدید و چشم انتظاری این دانش‌آموز برای حضور معلم، پایگاه خبری سفیرافلاک ۲۵ مهر ماه در گزارشی با عنوان دانش‌آموزان روستاهای الیگودرز همچنان چشم‌انتظار رسیدن معلم به این موضوع پرداخت که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، طی روزهای اخیر مدارس این روستاها بازگشایی شده و با حضور معلم در کلاس‌های درس، فصل درس و تحصیل برای این دانش‌آموزان نیز آغاز شده است.

خداداد حسنی دهیار روستاهای پز الیگودرز در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: علی‌رغم اینکه یک ماه از سال تحصیلی جدید گذشته بود اما دانش‌آموزان روستاهای پز الیگودرز و چندین روستای دیگر ازجمله لیروک، الون، دره چین و ... معلم نداشتند و دانش‌آموزان چشم انتظار حضور معلم بودند.

وی افزود: با حضور معلم در این روستاها طی روزهای اخیر مدارس بازگشایی شده و دانش‌آموزان پس از گذشت یک ماه توانستند به مدرسه بروند.

دهیار روستاهای پز الیگودرز عنوان کرد: در هر یک از مدارس روستایی این منطقه یک معلم حضور پیدا کرده است و بناست معلم جایگزین نیز در این مناطق حضور پیدا کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از