حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

مدیران دولتی در انتخابات بی‌طرف باشند

مدیران دولتی در انتخابات بی‌طرف باشند

فرماندار بروجرد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی در بحث انتخابات باید بی‌طرف باشند و نباید امکانات دولتی ادارات در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

به گزارش سفیرافلاک، مسلم مرادی صبح امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: اسفندماه امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود که چشم طمع دشمن به این انتخابات است لذا همه وظیفه دایم تا در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه این انتخابات همکاری نمائیم.

وی افزود: در شهرستان بروجرد ۱۲۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۰۶ نفر آقا و ۱۴ نفر خانم هستند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه چهارمقوله در بحث انتخابات باید مدنظر باشد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است که مدیران ادارات باید توجه داشته باشند تا با ارائه خدمات مناسب سبب رضایت‌مندی مردم شوند.

مرادی عنوان کرد: متاسفانه برخی از ادارات برخورد مناسبی با ارباب رجوع ندارند لذا مدیران در این زمینه توجه داشته باشند چرا که به صورت روزانه رصد صورت می‌گیرد و نباید مردم با مراجعه به ادارات دچار سرگردانی شوند و با عملکرد مناسب می‌توان مشارکت در انتخابات را افزایش داد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ادارات باید در انتخابات بی‌طرف باشند، گفت: اگر فضای جانب‌داری در ایام انتخابات دیده شود قطعاً با مدیر اداره برخورد می‌شود و نباید امکانات دولتی ادارات در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

فرماندار بروجرد افزود: برای ایام انتخابات هفت شعبه ویژه بانوان در نظر گرفته شده است و همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم اندیشیده شده است.

مرادی با اشاره به زیرساخت‌های لازم در این زمینه عنوان کرد: راهداری باید مسیر روستاهایی که ممکن است دچار مشکل شوند را از هم‌اکنون برنامه‌ریزی نماید و مخابرات هم شعبه‌های اخذ رای را از نظر آنتن‌دهی و اینترنت بررسی نماید.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران و پرسنل بررسی می‌شود، گفت: متاسفانه برخی از پرسنل ادارات در سر کار حاضر نیستند که این موضوع بررسی و مدیران لازم است نسبت به این افراد طبق قانون برخورد نمایند، همچنین زمزمه‌هایی از فساد شنیده می‌شود که مبارزه با این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و برخورد می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از