حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مراسم معنوی اعتکاف در ۸۵ مسجد برگزار می‌شود

مراسم معنوی اعتکاف در ۸۵ مسجد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در ۸۵ مسجد استان لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین وحیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره ه به فرارسیدن ایام اعتکاف، اظهارداشت: به مناسبت ماه رجب و ایام معنوی اعتکاف، این مراسم در ۸۵ مسجد استان لرستان با حضور معتکفین برگزار می‌گردد.

وی افزود: برهمین اساس ۲۰ مسجد در خرم‌آباد، ۱۵ مسجد در بروجرد، ۶ مسجد در الشتر، پنج مسجد در دورود، هشت مسجد در دلفان، ۱۵ مسجد کوهدشت، سه مسجد پلدختر، ۶ مسجد الیگودرز و چهار مسجد در چگنی مهیای برنامه اعتکاف شده‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ثبت‌نام معتکفین، تصریح کرد: از هم‌اکنون ثبت‌نام برای اعتکاف آغاز شده و افرادی که تمایل دارند در این مراسم شرکت کنند، با مراجعه به مساجد اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی عنوان کرد: تعدادی از مساجد برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم انجام شده است.

وی گفت: خوشبختانه نسل جوان و نوجوان هرساله استقبال قابل توجهی برای حضور در مراسم اعتکاف دارند که در کنار برنامه معنوی اعتکاف، برنامه‌های فرهنگی نیز برگزار می‌شود و تلاش شده تا با فضاسازی و سایر اقدامات، این برنامه به خوبی برگزار گردد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: ایام اعتکاف بهترین فرصت برای بندگی و مناجات با خالق هستی است که می‌توان از هر لحظه این ماه نهایت بهره را برد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از