حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

مردمی شدن اقتصاد راه برون‌رفت از مشکلات است

مردمی شدن اقتصاد راه برون‌رفت از مشکلات است

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: مردمی شدن اقتصاد راه برون‌رفت از مشکلات است و اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد مردم محور و مردم پایه بتواند پویایی خود را با کمک مردم به منصه‌ظهور برساند.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به شعارسال ۱۴۰۳، اظهار داشت: شعار ابتدای سال که جنبه راهبردی دارد به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است و طبق کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی هنوز هم اقتصاد در رأس همه موضوعات و مشکلات کشور قرار دارد.

وی افزود: در زمینه اقتصادی کارهای خوبی در کشور انجام شده و در دوسال اخیر تراز اقتصادی ما بعد از ۱۰ سال مثبت شده است اما رهبر معظم انقلاب فرمودند کافی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: دولتمردان و قانون‌گذارانی که امسال تازه نفس به مجلس شورای اسلامی وارد می‌شوند باید یک طرح جدید را شروع کنند و فعالیت‌های اقتصادی را در خدمت و با کمک و حمایت مردم انجام دهند.

برامکی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که با سیاست‌های راهبردی مقام معظم رهبری و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله همیشه وقتی به مردم تکیه زده کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی گفت: امروز در زمینه‌های امنیتی، سیاسی، مشارکتی، اجتماعی، فرهنگی و در هر کجا که مردم ورود پیدا کرده‌اند کارهای خوبی در کشور انجام گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، یادآور شد: باتوجه به بیماری اقتصادی که ما از سال‌های گذشته داریم به ویژه بعد از دوران دفاع مقدس که لیبرال و تکنوکرات‌ها جنبه‌های اقتصادی را در دست گرفتند مشکلات زیادی در کشور ایجاد شده است.

برامکی یادآورشد: مردمی شدن اقتصاد راه برون رفت از مشکلات است و اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند یعنی اقتصاد مردم محور و مردم پایه بتواند پویایی خود را با کمک مردم به منصه‌ظهور برساند و این مهم با تکیه بر علم روز و جوانان مشتاق و عاشقی که برای اهداف کشور جانفشانی می‌کنند ممکن خواهد بود.

وی افزود: بسیج سازندگی در خط مقدم منطقه نبرد اقتصادی قرار دارد که ان‌شاءالله در سال جهادی و انقلابی بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان مقدس ولی خدا بنشانیم و رضایت خدا را جلب کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از