حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
شهروند خرم‌آبادی:

مردم حامی و پشتیبان مدافعان امنیت هستند

مردم حامی و پشتیبان مدافعان امنیت هستند

شهروند خرم‌آبادی ضمن قدردانی از اقدام موشکی سپاه علیه داعش و موساد گفت: همه‌ مردم ایران اسلامی حامی و پشتیبان این مدافعان امنیت هستند.

علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش و موساد اظهارداشت: استکبار جهانی توان مقابله مستقیم با نظام جمهوری اسلامی را ندارد بنابراین از مزدوران و سرسپردگان منطقه‌ای خود و نیروهای نیابتی دست پرورده آمریکا و داعش استفاده می‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی با بهره‌برداری از سرویس‌های جاسوسی موساد در منطقه از جمله در اقلیم کردستان عراق با خیال خام خود از طریق ایجاد ناامنی، ترور، بمب‌گذاری و... قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی که تنها نماد استکبارستیزی به معنای واقعی می‌باشد، را دارد.

این شهروند خرم‌آبادی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی وجود این ایادی را در کنار مرزهای خود تحمل نخواهد کرد و با استفاده از توان نظامی و موشک‌های سپاه پاسداران قدرتمند منطقه را از وجود آنها پاکسازی می‌کند.

وی ضمن تشکر از این اقدام موشکی سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدام به موقع در ایجاد امنیت کشور می‌کوشد و همواره افتخارآفرین بوده است بنابراین ما به این مدافعان جان پر کف، خدا قوت می‌گوئیم و باید گفت و همه‌ مردم ایران اسلامی حامی و پشتیبان این مدافعان هستند.

حسینی دیگر شهروند خرم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: دست و بازوی غیورمردان سپاه اسلام را به خاطر حمله موشکی به پایگاه‌های کفر و نفاق در خارج از مرزهای کشور اسلامی می‌بوسیم و به آنها دست مریزاد می‌گوئیم و به قول رهبر فرزانه انقلاب که فرمود دوران بزن در رو گذشته، بزنید می‌خورید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از