حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان:

مشارکت اساتید در فعالیت‌های دانش‌بنیان، گسترش یابد

مشارکت اساتید در فعالیت‌های دانش‌بنیان، گسترش یابد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: مشارکت اساتید دانشگاه در فعالیت‌های دانش‌بنیان، گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، محمد حیاتی اظهارداشت: تعاملات و ارتباطات و همکاری‌های دوجانبه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با پارک علم و فناوری استان لرستان ضرروی است و باتوجه به فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی لازم است مشارکت هرچه بیشتر اساتید در فعالیت‌های دانش‌بنیان، گسترش یابد.

وی وجود پارک علم و فناوری استان لرستان را یک ظرفیت دانست و افزود: این ظرفیت می‌تواند در رونق هرچه بیشتر فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، اثرگذار باشد، همچنین فعالیت دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشجویی یک فرصت است که تلاش می‌شود پتانسیل‌های علمی دانشجویی با تقویت مشارکت اساتید، قوی‌تر شود.

امین طاهری گراوند، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان نیز بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری استان لرستان، آمادگی دارد در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی، همکاری‌ها و همیاری‌های خود را در ارتباط با نظام آموزش عالی استان لرستان، گسترش بدهد.

وی افزود: نقش پارک‌های علم و فناوری در تقویت و ترویج اقتصاد مبتنی بر کارآفرینی بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کرد تا همکاری‌ها در این راستا افزایش یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از