حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح کرد:

تلخ‌کامی دشمن نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

تلخ‌کامی دشمن نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه تلخ‌کامی دشمن نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لرزه بر اندام دشمنان انقلاب می‌اندازد.

هادی زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، در رابطه با انتخابات ۱۱ اسفند با بیان اینکه انتخابات یک تکلیف شرعی است، اظهار داشت: وظیفه همه مردم کشور است که در انتخابات شرکت کنند، ما اکنون در برهه‌ای از تاریخ قرار داریم که دشمنان خارجی و داخلی کشور سعی می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند و در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی حاشیه پراکنی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات، افزود: نظام ما بر اساس رأی ملت بوده است، ما با رأی دادن در سرنوشت کشورمان دخالت می‌کنیم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لرزه بر اندام دشمنان انقلاب می‌اندازد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: دشمنان ما از گذشته تاکنون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند چون نظام ما یک نظام کامل، رو به جلو و درحال پیشرفت است و دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را ببینند به همین دلیل بین مردم تفرقه افکنی می‌کنند.

زینی‌وند انتخابات را یک عمل عبادی و سیاسی دانست و بیان کرد: ما باید در انتخابات کشور شرکت کنیم چون دشمنان نظام جمهوری اسلامی در کمین هستند و همیشه سعی می‌کنند بین مردم ما تفرقه‌افکنی کنند بنابراین باید در انتخابات حضور پرشور و باشکوه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌‌ریزی بهتری در زمینه برقراری امنیت و سلامت انتخابات لحاظ شده است، امیدواریم با برنامه‌ریزی ایجاد شده توسط فرمانداری‌ها و دستگاه‌های نظارتی امنیت و سلامت این انتخابات به خوبی هدایت و مدیریت شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود، گفت: ان‌شاءالله انتخابات سالم برگزار خواهد شد و نامزدهای انتخاباتی با مدیریت تبلیغات باعث وحدت مردم می‌شوند، مردم ما همیشه با عشق و علاقه‌ای که نسبت به انقلاب دارند در انتخابات شرکت می‌کنند.

زینی‌وند یادآورشد: مردم به کوری چشم دشمنان حتماً در انتخابات شرکت می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه پیروز و سربلند است، از مردم دعوت می‌کنم که در این عمل عبادی و سیاسی شرکت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از