حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
بازیگر لرستانی:

مشارکت در انتخابات توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

مشارکت در انتخابات توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

بازیگر لرستانی گفت: مردم با مشارکت ‌حداکثری در انتخابات نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب می‌کنند و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

سید نوری موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: افرادی که به عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب می‌شوند قوانینی را تصویب می‌کنند که باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد بنابراین مهم است که در قوانین منافع مردم را درنظر بگیرند.

وی افزود: انتخابات یکی از نمادهای پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است به همین دلیل دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند برای اینکه بگویند نظام جمهوری اسلامی در میان مردم طرفدار ندارد و قصد دارند پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند که قطعاً مانند بقیه برنامه‌هایشان موفق نمی‌شوند.

بازیگر لرستانی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح سخت نیست، تصریح کرد: باید سوابق و تجربیات نامزدهای انتخاباتی را مطالعه کنیم، فرد اصلح در نظام جمهوری اسلامی به قانون حکومتی کشور پایبند است و سوابق درخشانی دارد که خوشبختانه افراد اصلح در میان نامزدهای انتخاباتی لرستان وجود دارند.

موسوی عنوان کرد: انتخابات پرشور، مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده با رأی بالا حکومت و مجلس را ملزم می‌کند که برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم برنامه‌های خوبی تدارک ببینند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد ظاهر کشورهای دیگر را می‌بینند، گفت: افراد زرق و برق کشور‌های خلیج فارس را می‌بینند اما دقت نمی‌کنند آن‌ها کشور‌های مستقلی نیستند درصورتی که جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده و استقلال دارد.

بازیگر لرستانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب ابتدای سال درمورد اهمیت انتخابات سخنرانی کردند ان‌شاء‌الله مردم راهبرد‌های مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را به کار بگیرند و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و در امینت و سلامت کامل را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات در کشور ما وجود دارد اما در سطح شهر خرم‌آباد می‌بینیم که شور و حال انتخاباتی خوبی راه افتاده است، مردم همیشه به توطئه‌های دشمنان پشت کردند و ان‌شاء‌الله با مشارکت حداکثری در انتخابات نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب می‌کنند و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از