حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
مشکلات کارخانه‌های در حال راه‌اندازی الیگودرز حل می‌شود
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات کارخانه‌های در حال راه‌اندازی الیگودرز حل می‌شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کارخانه‌های الیگودرز که درحال راه اندازی است با پیگیری استاندار ظرف چند روز آینده مرتفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حمیدرضا گودرزی عصر امروز در سفر ابوطالب شفقت استاندار لرستان به شهرستان الیگودرز و بازدید از جاده دسترسی امامزاده محمد ابن‌حسن (ع) با اشاره به گستردگی شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: الیگودرز بیش از هزار و ۲۵۰ کیلومتر جاده و ۴۱۸ روستا دارد و بیکاری جوانان یکی از مهم‌ترین موضوعات این شهرستان است.

وی افزود: مشکلات کارخانه‌هایی مانند کارخانه شیشه و کارخانه‌هایی که درحال راه‌اندازی است با پیگیری استاندار ظرف چند روز آینده مرتفع خواهد شد، همچنین ۲۳ کیلومتر جاده این منطقه زیر بار ترافیک رفته و ۶ کیلومتر دیگر آن در حال پیگیری است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بخش‌های بُربرود شرقی و غربی مشکل آب دارند که با پیگیری‌های انجام شده یک اتفاق خوبی در شهرستان رخ داده است، همچنین سد رودبار منطقه ذَلقی یکی از سد‌های استراتژیک کشور است که طی سفر سفیر چین به شهرستان مشکلات آن بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: بخش ذَلقی با توجه به فاصله زیاد لازم است مانند شول‌آباد به فرمانداری تبدیل شود اما این بخش مشکل جمعیت دارد که باید مشکلات اساسی آن را مرتفع کنیم تا این منطقه به فرمانداری تبدیل شود.

گودرزی گفت: یک نفر از بومی‌های منطقه به عنوان دهیار انتخاب شده است که با کمک دهیار، مردم و با دستور استاندار مسائل و مشکلات مرتفع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه سوخت مردم و تهیه نان مورد نیاز گردشگران از دیگر مشکلات این منطقه است، تصریح کرد: ساختن ساختمان‌هایی برای زائران ضمن برطرف کردن مشکل اقامت گردشگران باعث ایجاد منبع درآمد برای مردم منطقه می‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت خطرناک بهداشت منطقه، خاطرنشان کرد: اگر طرح هادی منطقه مصوب شود و اعتبار در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار گیرد موجب خدمات‌رسانی بیشتر به مردم می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از