حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

مشکلی برای تأمین مرغ در لرستان نداریم

مشکلی برای تأمین مرغ در لرستان نداریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه مشکلی برای تأمین گوشت مرغ در لرستان نداریم گفت: برنج و شکر ویژه تنظیم بازار به میزان لازم در انبارهای استان موجود است.

به گزارش سفیرافلاک، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، سید عماد شاهرخی اظهارداشت: وضعیت جوجه‌ریزی مهرماه به خوبی در حال انجام است و تاکنون دو میلیون و 500 قطعه جوجه‌ریزی انجام گرفته است، همچنین تعداد یک میلیون و 700 هزار قطعه نیز در حال انجام است که با احتساب همین میزان جوجه‌ریزی مشکلی در تأمین مرغ استان وجود ندارد.

وی در رابطه با تأمین و توزیع کالاهای برنج و شکر در لرستان افزود: این کالاها به میزان لازم در انبارهای استان موجود است و در صورت نیاز به بازار عرضه می‌شود، همچنین شکر صنف، صنعت و قنادی‌ها نیز تأمین شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: امروز مقرر شد با توجه به فصل برداشت سیب شهرستان بروجرد مباشران تعاون روستایی استان نسبت به خرید سیب زرد و قرمز به مقدار لازم اقدام و در سردخانه های استان نگهداری کنند تا در راستای توزیع میوه شب عید در ایام مورد نظر با قیمت مصوب توزیع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از