حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی:

مشکل داوری را حل کرده‌ایم

مشکل داوری را حل کرده‌ایم

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی از حضور ۲۰ داور تکنیکال زبده آسیایی برای قضاوت در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، یازدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۸ الی۳۰ بهمن به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

محمد مشهدی یاری، در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون دوومیدانی برای میزبانی از این رویداد آسیایی اظهار داشت: روند بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ادامه دارد و تارتان‌ها در حال نصب است.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: در کنار این دستورالعمل‌هایی هم از سوی فدراسیون آسیایی ارسال‌شده بود مانند تجهیز اتاق پزشکی که همه این اقدامات هم انجام شد. فکر می‌کنم با روندی که در حال طی شدن است تا پایان این هفته کارهای فنی مربوط به زیرساخت‌ها به پایان برسد.

وی در مورد لیست ۷۶ نفره ایران برای حضور در این رقابت‌ها گفت: مسابقات قبل از المپیک است و برای همه کشورهایی که در این رویداد حضور دارند مهم است که چه نتیجه‌ای را کسب کنند. هدف ما هم این بود که ورزشکارانمان از این فرصت به‌خوبی استفاده کنند. برای این لیست هم مسابقات انتخابی داشتیم. امیدوارم که مدال‌های خوبی را کسب کنیم. درمجموع ۲۸ کشور در مسابقات حضور دارند که حتماً رقابت‌های جذابی را شاهد خواهیم بود.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در پایان در واکنش به اشتباهات داوری رخ‌داده در مسابقات باشگاهی داخل سالن گفت: بله در این مسابقات یکسری اشتباهات داوری را دیدیم ولی فقط در بحث دورشماری بود؛ اما برای رقابت‌های آسیایی جای نگرانی نیست چون قرار است ۲۰ داور تکنیکال زبده آسیایی در بخش مردان و زنان در مسابقات تهران حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از