حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «کوشکی»؛

ملت ایران از هیچ محاصره‌ای به هراس نمی‌آید

ملت ایران از هیچ محاصره‌ای به هراس نمی‌آید

شهید «علی‌محمد کوشکی» در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: ملت ایران از هیچ محاصره‌ای به هراس نمی‌آید زیرا ادامه‌دهنده خط سرخ امام حسین(ع) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید «علی‌محمد کوشکی» در روستای تنگ کبود کوشکی از توابع شهرستان کوهدشت دیده به جهان گشود. با شروع جنگ تحمیلی دفتر علم و درس را بست و به جبهه رفت. در عملیات‌های زیادی از جمله کربلای ۴، کربلای ۵، کربلای ۹، حاج عمران و خیبر شرکت داشت و سرانجام در تاریخ ششم بهمن ۱۳۶۵ با سمت معاون گردان محبین، در عملیات کربلای ۵ شلمچه به شهادت رسید.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید:

ملتی که در آن شهادت سعادت است هیچ‌وقت شکست‌پذیر نیست. این ملت از هیچ محاصره‌ای به هراس نمی‌آید زیرا ادامه دهنده خط سرخ امام حسین(ع) است.

پدر و مادرم و خواهرانم و برادانم و همسر من همگی را به خدا می‌سپارم. خواهرانم وصیت من به شما این است که حجاب اسلامی را رعایت کنید و نماز را فراموش نکنید و به همه اعضای خانواده سفارش می‌کنم که پیرو خط امام باشید و از ولایت پشتیبانی کنید.

پدرم و مادرم که برایم خیلی زحمت کشیده‌اید این تقاضا را دارم حلالم کنید و التماس دعا دارم. من این وصیت را در حالی می‌نویسم که چند لحظه‌ای بیشتر از عمرم باقی نمانده است و به دیدار ابدی می‌شتابم و امید است وصیت مرا در رابطه با دفاع از انقلاب اسلامی امام و روحانیت فراموش نگردد.

خداحافظ تا قیامت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از