حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/03/01 شمسی | 2024/05/21 میلادی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مناسبات خارجی در بالاترین سطح قرار دارد

مناسبات خارجی در بالاترین سطح قرار دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تقویت روابط با کشورهای همسایه در اولویت قرار گرفت و اکنون تعاملات در بالاترین سطح قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی رضایی در مورد عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: از ابتدای شروع به کار دولت آیت‌الله رئیسی، توسعه تعاملات و تقویت روابط با کشورهای همسایه در اولویت کاری دولت قرار گرفت و اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده تاکنون دستاوردهای مثبتی برای کشور به همراه داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های دولت در حوزه سیاست خارجی را قابل قبول دانست و افزود: شخص رئیس‌جمهور پیش‌قدم تقویت تعاملات با کشورهای همسایه شد و توانست از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کند.

رضایی عضویت ایران در پیمان‌های شانگهای و بریکس را از دیگر اقدامات مثبت دولت سیزدهم در حوزه سیاسی، اقتصادی و امنیتی عنوان کرد و گفت: این اقدام دستاوردهای مهمی را برای گسترش روابط و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در محافل بین‌المللی در پی داشته است.

وی تصریح کرد: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم تعاملات و ارتباطات ایران با همسایگان یا قطع بود و یا در پایین‌ترین سطح خود قرار داشت اما با تلاش این دولت، شاهد افزایش روابط در بالاترین سطح هستیم.

تقویت زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم

وی همچنین اقدامات دولت در حوزه زیرساختی را مطلوب عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم در موضوع تقویت، توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها به‌خوبی عمل کرده است و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از دیگر اقدامات مطلوب دولت محسوب می‌شود.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته در حوزه ارز مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت باید گام‌های جدی برای رفع این نابسامانی بردارد تا مردم بتوانند نتایج عملکرد اقتصادی دولت را در سفره خود مشاهده کنند.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از