حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
اتحاد مهم‌ترین پیام نماز جمعه تهران بود
عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان:

اتحاد مهم‌ترین پیام نماز جمعه تهران بود

عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان گفت: اتحاد مهم‌ترین پیام نماز جمعه روز گذشته در تهران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین درویش‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برگزاری نماز جمعه روز گذشته تهران، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی که خداوند در قرآن برای مومنان معرفی می‌کند این است که همیشه مومنان یار و یاریگر هم باشند چرا که با اتحاد می‌توانند به سعادت و موفقیت برسند.

وی افزود: نماز جمعه روز گذشته که در تهران با حضور مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، نشان‌دهنده وحدت و اتحاد بود که ملت ایران در این مراسم، انسجام و پشتیبانی از ولایت‌فقیه را به نمایش گذاشتند.

عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده، مبنای دین و دیانت و همچنین ارزش‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند و اخیراً با جنایاتی که در لبنان و غزه انجام دادند، مشخص شد که دشمن گستاخ‌تر شده است.

درویش‌پور بیان کرد: روز گذشته در نماز جمعه تهران، ملت به صحنه آمدند و حمایت خود را نشان دادند که مهم‌ترین پیام رهبری این بود که تا زمانی وحدت وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند کاری کند و به اهداف خود برسد لذا پیام اصلی نماز جمعه روز گذشته این بود که مسلمانان باید توجه به وحدت داشته باشند.

وی بیان کرد: نماز جمعه روز گذشته، در واقع یک نوع گردهمایی و تجدیدپیمان بود که مردم گوش به فرمان رهبری بتوانند حامی مظلومان باشند و با همین اتحاد و انسجام، دشمن از رسیدن به اهدافش مایوس می‌شود.

عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان یادآور شد: حضور پرشور مردم در نماز جمعه روز گذشته تهران، التیام‌بخش دردها و رنج‌های مظلومان جهان بود که دشمنان با جنایات و بمباران، حقوق‌بشر را زیر پا گذشته و انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

درویش‌پور با بیان اینکه همیشه جبهه حق پیروز میدان است، خاطر نشان کرد: رژیم‌صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد و این جنایات اخیری که توسط این رژیم جعلی صورت گرفت، نشان‌دهنده شکست آن‌هاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از