حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

مه‌گرفتگی و بارش برف در گردنه‌های لرستان

مه‌گرفتگی و بارش برف در گردنه‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه راه شریانی تمام محورهای استان لرستان باز است گفت: در گردنه‌های استان شاهد مه‌گرفتگی هستیم.

مرتضی شیروانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به بارش برف و باران در لرستان اظهارداشت: عملیات برفروبی از محورهای شریانی استان روز گذشته از ساعت ۱۶ آغاز شد و اکنون نیز در برخی از مناطق استان نسبتاً برف داریم.

وی با بیان اینکه راه شریانی تمام محورهای استان لرستان باز است افزود: در گردنه‌های استان شاهد مه‌گرفتگی هستیم که به رانندگان توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری و به ویژه تردد در راه‌های روستایی پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: براساس گزارش‌های اعلام شده هم اکنون حدود ۴۰ راه روستایی در سطح استان نیاز به برفروبی دارند که دستگاه‌ها و عوامل راهداری اعزام شده‌اند و منتظر هستیم اگر مسدودی در راه‌های روستایی رخ داده است فرمانداران و بخشداران اطلاع دهند تا سریع اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه برای بازگشایی گردنه سرکشتی دلفان دستگاه‌ها اعزام شده‌اند گفت: هم اکنون ۴۰۰ نیروی راهداری با ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین مشغول خدمت‌رسانی‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از