حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
موانع تولید ۱۹۲ کارخانه بروجرد رفع شد
فرماندار بروجرد:

موانع تولید ۱۹۲ کارخانه بروجرد رفع شد

فرماندار بروجرد گفت: موانع تولید ۱۹۲ کارخانه بروجرد رفع شد و این کار با هدف اشتغال و تولید صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» مسلم مرادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان بروجرد که در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: کشور ما در نبرد خاصی است، وعده صادق ۱ و ۲ در این سال رخ داد، فرماندهانی به شهادت رسیدند و رهبری فرمودند همه یاریگر جبهه مقاومت باشند لذا اصلی‌ترین دعاها باید به این سمت برود تا جبهه مقاومت پیروز میدان شود.

وی بیان کرد: مسئله بعدی انسجام است و نیاز به اتحاد داریم و باید تلاش کنیم به جنگ مشکلات در درون برویم که مسئولان ما در قلب میدان حضور دارند و امروز در این سنگر همه باید کنار هم باشیم.

فرماندا بروجرد تصریح کرد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، در بند چهارم این گام عدالت و مبارزه با فساد را مطرح نمودند که دستگاه قضا این پرچم را به دست گرفته و همه باید مشکلات بیکاری را برطرف کنند و باید با فساد مقابله کرد و همه باید دستگاه قضا را یاری کنیم.

مرادی با اشاره با فعالیت قرارگاه رفع موانع در بروجرد گفت: با اقداماتی که در این راستا صورت گرفت، موانع تولید از  ۱۹۲ کارخانه برداشته شد و این واحدها مشکلات مختلفی داشتند که در دولت سیزدهم هیچ کارخانه‌ای در بروجرد تعطیل نشد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، اظهار داشت: هیچ چیز از نظر خدا مخفی نیست و هیچی در روز قیامت از قلم نمیفتد و باتوجه به اینکه روزی این دنیا را ترک می‌کنیم لذا آنچه نیاز است اینکه کارمان برای رضای خدا باشد.

وی افزود: انسان‌های مخلص مانند شهید سید حسن نصرالله برای خدا کار می‌کنند و کار برای خدا پاداش چندانی دارد از همین رو باید تلاش کرد تا در مسیر خدا گام برداریم.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: موفقیت مسئولان در واقع موفقیت نظام است و ما هم مسئولان را در این مسیر کمک می‌کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از