حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد:

برپایی موکب‌های ویژه جشن‌های نیمه‌شعبان در لرستان

برپایی موکب‌های ویژه جشن‌های نیمه‌شعبان در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همزمان با فرارسیدن نیمه‌شعبان، موکب‌هایی در سطح شهرهای استان برپا می‌شود.

 حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به ایام نیمه‌شعبان، اظهارداشت: در همه شهرهای استان موکب‌هایی برپا می‌شود که تلاش شده تا این موکب‌ها در مناطق محوری ایجاد گردد البته در برخی از شهرهای استان چند موکب برپا خواهد شد.

وی از برگزاری پویش «امام مهربانی» خبرداد و افزود: این پویش همزمان با ایام جشن نیمه‌شعبان برگزار خواهد شد که افراد می‌توانند تصاویری از جشن و فضاسازی برای روز نیمه‌شعبان را عکس بگیرند و برای ما ارسال نمایند که به قید قرعه به بهترین عکس‌ها، جوایزی اهدا می‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که همزمان با شب نیمه‌شعبان اجرا می‌گردد، احیاء و شب زنده‌داری در برخی از مساجد است که دعا و مناجات قرائت خواهد شد و افرادی که تمایل دارند می‌توانند در این شب در مساجد حضور داشته باشند.

قدرتی عنوان کرد: راه‌اندازی کارناوال‌های شادی در سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده که در شب نیمه‌شعبان در چندین محله حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایام نیمه‌شعبان بهترین فرصت تبیین انتظار و مهدویت است، گفت: امروزه دشمن در جهت کمرنگ کردن اعتقادات و باورها در بین نسل جوان تلاش زیادی می‌کند از همین رو باید تلاش کرد تا معارف، سیره و روش اهل‌بیت(ع) را به بهترین شکل تبیین نمود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: همه جشن‌های نیمه شعبان باید به بهترین شکل و با حضور پرشور مردم برگزار گردد تا اثرگذاری داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از