حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

مکتبی در امتداد اسلام

مکتبی در امتداد اسلام

تحلیلگر سیاسی در یاداشتی نوشت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب جداگانه نیست بلکه مکتبی در امتداد اسلام و امامین انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نگاه همه ما به شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان نگاه به یک مکتب باشد چرا که مکتب شهید سلیمانی یک مکتب جداگانه نیست بلکه مکتبی در امتداد اسلام و امامین انقلاب است.

شهید سلیمانی به واسطه تاسی از امامین انقلاب و سیدالشهدا(ع) به عنوان یک الگو و راهبرد جای خود را در بین امت اسلامی جهان باز کرده است و کشورهای زیادی از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو برای پیشبرد اهداف و حرکت در مسیر اسلام و خروج از زیر بار ظلم و ستم استفاده می‌کنند.

امروز شاهد شکوفایی و اقتدار جبهه مقاومت در دنیا هستیم و این همه شکوفایی و مقاومت در بین امت اسلامی، نشات گرفته از نگاه و راه و روش شهید سلیمانی است.

سردار دلها، تدابیر نظامی را در کنار ولایت‌مداری، اخلاق، مردم‌داری، پایبندی به برادری و آرمان‌های جهان اسلام که مهمترین آن آرمان قدس است، گذاشت و در یک فضایی توانست جبهه مقاومت را اقتدار بخشد.

امروز شرایط به گونه‌ای رقم خورده که در دنیا می‌بینیم روز به روز بر اقتدار و عظمت جبهه مقاومت افزوده می‌شود و جبهه حق هر روز در بین مردمان دنیا گسترده‌تر شده و از ظرفی شاهد تزلزل و نابودی جبهه کفر هستیم.

شهید سلیمانی بزرگ مردی خستگی‌ناپذیر بود که برای ریشه‌کن کردن داعش و نابودی دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفت و با شهادت شهید حاج قاسم، خون تازه‌ای در رگ‌های امت اسلامی در دنیا جوشید.

خون همه شهدا حیات‌آفرین است و با شهادت سردار سلیمانی، جوانان و نوجوانان زیادی لبیک گفته تا در مسیر اسلام و انقلاب با تاسی سردار دلها بتوانند در این راه حرکت کنند تا بتوانند ریشه کفر را بخشکانند.

مهدی اسماعیلی، تحلیلگر سیاسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از