حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای‌اسلامی:

مکتب شهید سلیمانی به جهان معرفی شد

مکتب شهید سلیمانی به جهان معرفی شد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای‌اسلامی گفت: عظمت و بزرگی مکتب شهید سلیمانی به همه جهان معرفی شده است.

مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهارداشت: بدون شک، این روزها اهمیت اقدامات شهید سلیمانی و سپاه قدس بیشتر از گذشته مشخص می‌شود، هنر حاج قاسم این بود که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشورهای محور مقاومت، شجره طیبه مقاومت را به بار نشاند و دشمنان انقلاب اسلامی را در برخورد با این جریان دچار انفعال، حیرت و سردرگمی نموده است. 

وی افزود: جریان مقاومت بر عنصر اساسی ایمان و صبر استوار است و به گونه‌ای طراحی شده که مقابله با آن برای دشمنان، دشوار است و همین امر، هوشمندی رهبران مقاومت و حاج قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتباه محاسباتی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم جهانی، در ترور حاج قاسم سلیمانی به این برمی‌گردد، حاج قاسم یک فرد یا شخص نبود که با ترور او جریان مقاومت و بیداری آزادی‌خواهان جهان اسلام خاتمه پیدا کند بلکه نتیجه کاملاً برعکس شد و خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل، تسریع یافت.

ویسکرمی با بیان اینکه درماندگی آمریکا و اروپا در مقابل مردم شجاع و سلحشور یمن، ناشی از نهادینه شدن روحیه مقاومت و عزت و سربلندی این مردم است، گفت: حاج قاسم عزیز با روحیه سرسخت خود دشمن را در یک دوراهی بد و بدتر قرار داد؛ برای آنها راه بد این بود که همچنان ضربات کاری و شکست‌های متعدد را از نیروهای حاج قاسم دریافت کنند و بدتر این بود که او را ناجوانمردانه ترور فیزیکی نمایند و یک برگ سیاه دیگری به کارنامه سیاه خود اضافه کنند.

وی عنوان کرد: انتخاب گزینه بدتر( ترور حاج قاسم سلیمانی) یک حلقه اتصال حماقت نیاز داشت که عملیاتی شود که در شخص ترامپ به حد وفور یافت می‌شود، غافل از اینکه حاج قاسم شهید، بیشتر از سردار سلیمانی، طومار ظلم آنان را در هم خواهد پیچید و برای آنها هزینه خواهد داشت که بایستی راه حاج قاسم و به تعبیر مقام معظم رهبری «مکتب حاج قاسم» تبیین و تقویت گردد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: فراموش نکنیم که حاج قاسم، گلی است که در گلستان ولایت و امامت شیعه روئیده است و نباید از عظمت مکتبی که حاج قاسم و امثال ایشان را پرورش و به جهان معرفی نموده است، غافل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از