حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

نخبگان در گام‌ دوم انقلاب نقش مهمی دارند

نخبگان در گام‌ دوم انقلاب نقش مهمی دارند

فرماندار بروجرد گفت: نخبگان در گام دوم انقلاب نقش خود را با ارائه راهکار ایفا کنند.

به گزارش سفیرافلاک، مسلم مرادی ظهر امروز در اجلاسیه مجمع بسیج بروجرد که در کانون بسیج برگزار شد اظهارداشت: کشته شدن کودکان غزه برای رژیم کودک‌کش اسرائیل مسئله‌ای نیست و قدم‌هایی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی برداشته شده است که به‌زودی نابودی شوند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی نسل‌کشی می‌کند ولی جریان فلسطین تهاجم کرد و تعداد زیادی از نیروهای این رژیم به درک واصل شدند و شکست امنیتی، نظامی و امنیتی را بر آنها تحمیل کرد و ثابت شد پایه‌های آنان به لرزه درآمده است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت به قلب اسرائیل حمله کرد و این حماسه بزرگ رقم خورد و این در حالیست که برخی می‌خواستند که آمریکا و اسرائیل را ابرقدرت نشان دهند ولی امروز جبهه مقاومت در برابر قدرت‌های پوشالی ایستاده است.

مرادی بیان کرد: دشمنان تلاش کردند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد و در این توطئه شکست خوردند که باید همه دستاوردها به خوبی تبیین شود.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که با شعار دین، مردم را در صحنه نگه داشته است، امروز در فضای جنگ ترکیبی قرار داریم و نخبگان باید کتاب منتشر کنند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: گام اول انقلاب محکم برداشته شده است و در گام دوم انقلاب، نخبگان باید راهکار لازم در همه عرصه‌ها ارائه دهند و در مسیر خدمت و استمرار انقلاب تلاش می‌کنند.

فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ترویج فرهنگ‌سازی افزود: در بروجرد یک‌هزار و ۹۸۴ چاه آب مجوزدار وجود دارد و اصلی‌ترین موضوع فرهنگ مصرف آب است، همچنین در مصرف نان و بنزین مشکل داریم و رکورد زده شد که باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از