حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون استاندار لرستان:

رژیم صهیونیستی با جنایاتش به نابودی نزدیک شد

رژیم صهیونیستی با جنایاتش به نابودی نزدیک شد

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان گفت: رژیم صهیونیستی با جنایات جدید خود در غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه به نابودی نزدیک شده است.

به گزارش سفیرافلاک به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، احسان یاوری امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رویش با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل غاصب اظهارداشت: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را با دستان خالی در محاصره قرار داده و از ورود آب، غذا، دارو و تجهیزات ضروری به مردم جلوگیری می‌کند اما آنها شجاعانه در حال مقاومت هستند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با جنایات جدید خود در غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه به نابودی نزدیک شده است، افزود: افرادی که با کشته شدن یک حیوان وحشی آه و ناله می‌کردند امروز کجا هستند که در مقابل کشته شدن کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه سکوت کرده‌اند و این جنایات را محکوم نمی‌کنند؟

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه افرادی که در برابر ظلم سکوت می‌کنند ظالم هستند، گفت: یقیناً دانشجویان با روحیه آرمان‌طلبی و آرمان‌خواهی خود اعتراض به این جنایات را مخابره خواهند کرد چرا که در روحیه ایستادگی مردم غزه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بر اساس آمار حدود ۷۰ درصد آموزش‌دیدگان دانشگاه علمی کاربردی در راستای آموزشی که دیده جذب بازار کار شده‌اند، بیان کرد: نقش‌آفرینی فرد آموزش دیده در حوزه‌های مختلف جامعه و ایجاد اشتغال باید به عنوان یک راهبرد لحاظ تا موثر واقع شود در غیر این صورت آموزش به هدف خود نخواهد رسید.

یاوری رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در دولت سیزدهم را کشف استعدادهای نهفته دانشجویان دانست وگفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف برای تقویت ذوق، خلاقیت و دانشجویان بسیار موثر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از