حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس تبلیغات اسلامی خرم‌آباد مطرح کرد:

نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات پیاده نظام دشمن

نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات پیاده نظام دشمن

رئیس تبلیغات اسلامی خرم‌آباد گفت: دشمن پیاده‌نظامی در قالب چهره‌های معروف و سلبریتی‌ها دارد و هر بار ابزارش را تازه می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد علی‌نیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به سالگرد عملیات جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، اظهارداشت: اتاق فکر اغتشاشات و خط فکری که هم‌اکنون در میدان غزه کار می‌کند صهیونیست است، همان فکر و اندیشه‌ای که قصد داشت در افکار ملت نفوذ کند و بستر را برای کار میدانی فراهم کند.  

وی افزود: دشمن شناخت زیادی از ما دارد و اینکه کانون حمله و نقطه ثقل کارش را کجا قرار دهد طبق برنامه است، بنابراین خیلی از شخصیت‌ها، سلبریتی‌ها و آدم‌هایی که در چشم مردم ویژه بودند را صید کرد و شاید دستگاه‌ها و نهادهای متولی از این امر غافل بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد تصریح کرد: دشمن اصلی ما پیاده‌نظامی در قالب چهره‌های معروف و سلبریتی‌ها دارد و هر بار ابزارش را تازه می‌کند، اکنون صداوسیما از هنرمند خالی است و در فیلم‌هایی که ساخته می‌شود هنرمندهای درجه دوم و سوم نقش اول هستند چون ما غافل بودیم و دشمن هوشمندانه کارکرد‌.

علی‌نیا مکر خدا و اولیاء را قوی‌تر از مکر دشمن دانست و بیان کرد: دشمن در طراحی و شناخت عرصه دقت نظر داشت با این‌ وجود از اغتشاشات با تمام تلخی‌ها، مشکلات، ناهنجاری‌ها و جنگ روانی پیش‌آمده یک جریان زلال و شفاف بیرون آمد و شهدایی مانند شهید آرمان علی وردی و شهید روح‌الله عجمیان که در جامعه‌ای با هجمه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌ها رشد کرده بودند چون خود را پایبند ارزش‌های الهی می‌دانستند، در مقابل دشمن ایستادند.

وی عنوان کرد: با این‌ همه نقشه شوم، مردم نشان دادند که ملت امام حسین(ع) رگ و ریشه محکمی دارد و قطعاً ما به فتنه‌هایی که اهل‌بیت(ع) در مورد آخرالزمان گفته‌اند، رسیده‌ایم، وعده خدا قطعی است چه‌بسا در جامعه با حوادث و اتفاقات سخت‌تر از این مواجهه شویم ولی مؤمنان پیروز می‌شوند و افرادی آینده را رقم می‌زنند که باخدا هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به طراحی دقیق، عمیق و هوشمندانه دشمن در اغتشاشات، خاطرنشان کرد: سال گذشته دشمن خیلی از افرادی که دچار تردید بودند را به‌صف جبهه باطل متصل کرد و بسیاری را ابزار قرار داد اما خیل عظیمی نیز بر ایمان و اراده خود ایستادند.

وی گفت: از فتنه اغتشاشات با موفقیت عبور کردیم و دلیل پیروزی در این جنگ ترکیبی رهبری الهی و معصوم‌گونه مقام معظم رهبری و ایمان، باور، اعتقاد ریشه‌دار عموم مردم بود که باعث شد کار دشمن به‌جایی نرسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از