حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
نماز جمعه روز گذشته تهران قدرت‌نمایی بود
عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان:

نماز جمعه روز گذشته تهران قدرت‌نمایی بود

عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان گفت: نماز جمعه روز گذشته تهران یک نوع قدرت‌نمایی بود و تاثیرگذاری آن در جهان و منطقه، کمتر از عملیات وعده‌ صادق نبود.

عبدالحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برگزاری نماز جمعه روز گذشته تهران که به رهبری مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: بعد از چند سال، روز گذشته نماز جمعه تهران به امامت رهبری با حضور پرشور مردم برگزار شد و به خاطر وقایع اخیر این برنامه انجام گرفت.

وی افزود: بعد از شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و شهید سید حسن نصرالله، رهبر انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه را اقامه کردند که قبل از برگزاری نماز جمعه نیز مراسم بزرگداشتی برای شهید سید حسن نصرالله برگزار شد که ایشان برای تقویت محور مقاومت تلاش‌های بسیار زیادی انجام دادند و توانست ضربات سختی به پیکره دشمن وارد کند.

عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: چند روز پیش عملیات وعده‌ صادق توسط نیروهای مسلح انجام شد که توان و اقتدار را به رخ دشمن کشید و پس از این عملیات بود که دشمن تهدیداتی را انجام داد از همین رو روز گذشته نماز جمعه با حضور پرشور مردم برگزار شد و مردم نشان دادند که پشتیبان ولایت‌فقیه و گوش به فرمان رهبری هستند و در برای ایستادگی در برابر دشمن از هیچ تهدیدی، هراس ندارند.

حسینی نماز جمعه روز گذشته تهران را یک نوع قدرت‌نمایی برشمرد و گفت: این حضور پرشور پیام جهانی دارد که ملت ایران متحد ایستاده و تاثیرگذاری نمازجمعه روز گذشته تهران در جهان و منطقه، کمتر از عملیات وعده‌صادق نبوده است.

وی عنوان کرد: حضور مردم و رهبری مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران از طرفی سبب ناامیدی دشمن شد و از طرفی سبب گردید تا دوستان شاد و دلگرم شوند و افتخار می‌کنیم که چنین رهبری داریم که مقتدرانه و با درایت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

عضو هیات‌ علمی دانشگاه لرستان با اشاره به شکست رژیم‌صهیونیستی، افزود: این رژیم غاصب شکست خورده و ایستادگی و اقتدار جبهه مقاومت، روند نابودی آن را سرعت بخشیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از