حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دبیر قرارگاه رفع‌موانع و حمایت از تولید بروجرد:

نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع در بروجرد برپا شد

نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع در بروجرد برپا شد

دبیر قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید بروجرد گفت: نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع بروجرد برپا شده تا ۲۸ بهمن دایر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احمد حسنوند صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات صنایع بروجرد که در مصلی نمازجمعه برپا شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید، قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد تشکیل شد که خوشبختانه طی این مدت توانسته برکاتی به همراه داشته باشد و به عنوان یک مُدل موفق مطرح گردد.

وی افزود: این قرارگاه تاکنون از ۱۳۰ واحدتولیدی که دارای مشکلاتی در تولید بودند، حمایت نموده و ۲۰ واحد تولیدی هم احیا شده و مجدد به چرخه فعالیت بازگشتند.

دبیر قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید بروجرد تصریح کرد: در همین راستا همزمان با دهه‌فجر، نمایشگاهی از توانمندی صنایع بروجرد برپا شده که در این نمایشگاه ۷۰ غرفه مختلف وجود دارد که صنایع شهرستان بروجرد و صنایعی که مورد حمایت قرارگاه قرار گرفته، تولیدات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

حسنوند گفت: این نمایشگاه از امروز در مصلی نماز جمعه برپا شده و تا ۲۸ بهمن دایر بوده که علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شب بازدید نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از