حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش لرستان:

نمایشگاه توانمندی پدافند غیرعامل در لرستان برپا می‌شود

نمایشگاه توانمندی پدافند غیرعامل در لرستان برپا می‌شود

دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش لرستان گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل، نمایشگاه توانمندی در راستای پدافند غیرعامل در لرستان برپا می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، الله‌کرم فتحی‌زاده با بیان اینکه از سوم تا ۱۰ آبان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است اظهارداشت: شعار امسال «ایران پایدار، به وسعت ایمان و بلندای امید» نام‌گذاری شده که در این هفته  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته رزمایش پدافند غیرعامل در یکی از مدارس با حضور مسئولان و مدیران استان و همچنین رزمایش آزاد و مدرسه‌محور با نقش‌پذیری دانش‌آموزان در سایر مدارس استان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: همچنین نمایشگاه توانمندی‌ها و عملکرد آموزش و پرورش استان در راستای پدافند غیرعامل برپا می‌شود و مسابقاتی با موضوع پدافند غیرعامل بین دانش‌آموزان در قالب مقاله‌نویسی و پژوهش، نقاشی و طراحی، موشن‌گرافی و پوستر برگزار خواهد شد و در نهایت از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته آموزش و پرورش لرستان جزء دستگاه‌های برتر پدافند غیرعامل بوده است گفت: رزمایش دفاع از مقر با همکاری بسیج فرهنگیان، رزمایش زیستی با همکاری اداره سلامت و برگزاری کارگاه‌های آگاهی‌بخشی و آموزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است که در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از