حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
نمی‌گذاریم بنزین در سال ۱۴۰۴ گران شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نمی‌گذاریم بنزین در سال ۱۴۰۴ گران شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خبری از گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مصطفی مطورزاده درباره کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۶۰ به ۵۰ لیتر گفت: متأسفانه توضیحاتی درباره کم شدن سهمیه بنزین از ۶۰ به ۵۰ لیتر به مجلس داده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی امر بسیار مهمی هست و به همه قشر‌های مختلف مردم مربوط است و در زندگی مردم اثرگذار است بایستی از وزارت نفت بخواهیم که بیاید این موضوع را هم توضیح بدهد و هم توجیه کند و اگر طرحی جایگزین برای این قضیه دارد به ما اعلام کند و قطعاً مجلس به دنبال این موضوع خواهد رفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ اظهار کرد: تاکنون پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۴ تنظیم‌نشده و خبری از گرانی بنزین نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیراز افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس بیان کرد: در برنامه هفتم راهکار‌های مختلفی دیده‌شده و گزینه‌های جایگزینی برای افزایش قیمت وجود دارد که از آن طریق باید وارد شویم.

انتهای خبر/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از