حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام‌جمعه بروجرد:

هدف دشمنان، اسلام‌هراسی است

هدف دشمنان، اسلام‌هراسی است

امام‌جمعه بروجرد گفت: هدف دشمنان و گروه هفت از انتشار بیانیه علیه ایران، اسلام‌هراسی در دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) بزرگ‌ترین خیری بود که به نیازمندان و مردم اطعام می‌داد و کمک به نیازمندان و فقرا را باید از امام حسن مجتبی(ع) یاد بگیریم.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و رعایت حرمت این ماه، افزود: مسافران درصورتی‌که در این ماه به مسافرت می‌روند نباید روزه‌خواری کنند و تظاهر به روزه‌خواری گناه است.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به بیانیه گروه هفت علیه ایران، عنوان کرد: هدف این گروه از انتشار بیانیه این است که ایران را کشوری جنگ‌طلب معرفی کنند درحالی‌که هیچ‌گاه ایران جنگ‌طلب نبوده است.

وی تصریح کرد: گروه هفت در بیانیه خود اعلام کرده که ایران موشک‌های بالستیک خود را در اختیار روسیه قرار می‌دهد که هدفشان از این کار این است که موجی از اسلام هراسی را در دنیا ایجاد کنند و با توجه به شکست این کشور در جنگ با اوکراین، سعی دارند تا با این اقدامات و بیانیه‌ها، شکست خود را بر گردن دیگر کشورها بیندازند.

حسینی با اشاره به‌روز جهانی آب افزود: همیشه در آیات و روایات سفارش شده تا از اسراف خودداری شود از همین رو با توجه به کم‌آبی در کشور لازم است در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از