حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
استاندار لرستان:

هدف ما دستیابی به جامعه متعالی است

هدف ما دستیابی به جامعه متعالی است

استاندار لرستان گفت: دستیابی به جامعه متعالی و تمدن اسلامی هدف ما است و باید شرایط برای ظهور امام عصر(عج) فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان اظهار داشت: اهداف اصلی را نباید فراموش کنیم چرا که ما در یک جامعه فکری، اعتقادی و اسلامی هستیم و ادبیات امام راحل را یک دور مطالعه کنیم و نکاتی که رهبری می‌فرماید نیز باید مدنظر باشد.

وی افزود: باید مبانی نظری خود را بشناسیم و برنامه‌ها مبتنی بر آن باشد و هدف ما، دستیابی به جامعه متعالی است، دستیانی به تمدن اسلامی و اماده‌سازی شرایط برای ظهور امام عصر(عج) است.

استاندار لرستان تصریح کرد: باید رفاه اجتماعی در شان جامعه اسلامی و شیعی باشد و این الزاماتی دارد، در عمل باید یک برنامه داشته باشیم و همه متحد به آن برنامه باشیم و همه ارکان نظام باید حول این برنامه عمل نمایند تا به موفقیت برسیم.

شفقت بیان کرد: سعی کردم در هر جایی خدمت نمودم، برنامه‌محور عمل شود و اولویت‌ها شناسایی و برنامه‌ریزی صورت گیرد و سپس تمرکز برای اقدام و اجرای برنامه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت استان لرستان بالا است، گفت: همه ما خدمت‌رسان و نوکر مردم هستیم و با این روحیه باید تلاش کرد تا به موفقیت رسید لذا تعامل مسئولان با مردم باید به نحو احسن انجام داد و مردم براساس بیانات رهبری مشارکت در کسب و کار و فعالیت‌ها داشته باشند.

استاندار لرستان تصریح کرد: وحدت و همدلی براساس تفکر دین و اعتقادات را از دست ندهیم و فعالیت‌های مشترکی داشته باشیم چرا که با اتحاد مردمی می‌توان به موفقیت رسید که در این راستا نیاز است روحانیون، خانواده شهدا، بزرگان هدایت‌گری و نظارت داشته باشند و تذکرات را در زمان لازم بدهند چرا که ممکن است گاهی غفلت صورت گیرد و با این تذکر برطرف گردد.

شفقت یادآورشد: انتظار از رسانه‌ها و فعالان رسانه این است که بدانید دشمن کوچک‌ترین خطایی را بزرگ می‌کند، رسانه‌ها هم می‌توانند ماموریت داشته باشند و مردم را به مشارکت در عرصه‌های مختلف دعوت کنند.

وی افزود: امروز ما در عرصه‌های مختلف رشد داشتیم و دانشگاهیان، نخبگان، شخصیت‌های علمی، حلقه‌های میانی باید دقت کنند که چند سال از فرمان گام دوم رهبری گذشته و باید برنامه جامع این گام دوم را اجرایی کرد.

استاندار لرستان اظهار داشت: پیگیری مصوبات سفر، اولین موضوع جلسه‌ای است که در دستور کار داریم و تلاش می‌شود تا قبل از ایام محرم، ریاست جمهوری به استان سفر نمایند و هفته بعدی به شهرهای استان سفر می‌کنم و برنامه‌ها تنظیم می‌شود.

شفقت با اشاره به حمایت در حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: جوانان تیم خیبر باید به لیگ برتر بروند و حمایت می‌شوند و اخلاق ورزشی را به عنوان الگوی ورزشکاران ایران به نمایش بگذارید و نباید ورزش را رها کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از