حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
هدیه طلایی بانوان لرستانی به محور مقاومت
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

هدیه طلایی بانوان لرستانی به محور مقاومت

بانوان لرستانی در پویش ایران همدل با اهداء طلاهای خود به محور مقاومت همانند جبهه‌های جنگ در راه خدا مجاهدت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند» این روزها بانوان لرستانی با اهداء سکه و طلاهای خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند.

در پویش ایران همدل بانوان لرستانی که شاید تنها دارایی‌شان همین چند قطعه طلا باشد جهاد بی‌نظیری را ترسیم و با اهداء طلاهای خود به محور مقاومت همانند جبهه‌های جنگ در راه خدا مجاهدت می‌کنند.

در این پویش علاوه بر طلا، هرکس با هرچیزی که در توان دارد به رزمندگان جبهه مقاومت، مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک می‌کند.

 

اهداء ۱۵۰ گرم طلا به جبهه مقاومت توسط بانوان لرستانی

ابوذر بهاروند مسئول پویش ایران همدل در لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بانوان لرستانی در پویش ایران همدل به منظور حمایت از جبهه مقاومت تاکنون بیش از ۱۵۰ گرم طلا را به مردم لبنان و فلسطین اهداء کردند.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴* و یا با واریز مبلغ کمک خود به شماره کارت 6037998200000007 و شماره شبای IR320210000001000160000526 در این پویش ملی، مشارکت کنند.

مسئول پویش ایران همدل در لرستان با اشاره به نحوه اهداء طلا و جواهرات، تصریح کرد: مردم لرستان با ارسال شماره ۲ به سرشماره ۳۰۰۰۲۲۲، برای اهداء طلاهای خود اعلام آمادگی می‌کنند و سپس این هدایا جمع‌آوری می‌شود.

 

کمک به محور مقاومت جهاد است 

حسینی، بانوی لرستانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای مرجع تقلید وی و رهبر بزرگ جهان تشییع است، اظهارداشت: حرف رهبر معظم انقلاب برای من حجت است همیشه این شعار وجود داشته که رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنیم بنابراین اگر رهبر دستور دهد ما جان بر کف در میدان هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند» بنابراین این کار یک نوع جهاد و حداقل جهاد است، در حال حاضر تنها کاری که توانستم انجام دهم این بود که با اهداء دستبند طلا در جهاد شرکت کنم که حرف رهبر روی زمین نماند و البته این هدیه هیچ چیز نیست و چیز کمی است.

این بانوی لرستانی عنوان کرد: ما در راه تمدن اسلامی هستیم و به ظهور نزدیکیم همچنین مرزهای جنگیدن اسلام و کفر که بزرگترین دشمن اسلام، یهود است اکنون در غزه و لبنان است و اگر آن‌ها سقوط کنند ما در ایران درگیر می‌شویم، اکنون اسلام در غزه است و آن‌ها مسلمان و مظلوم هستند و حکومت حضرت حجت (عج) چیزی جزء حکومت مستضعفان نیست بنابراین باید هرچه که می‌توانیم کمک کنیم.

وی بیان کرد: این دستبند را خیلی دوست داشتم همیشه دلم می‌خواست آن را در یک جایی خرج کنم و قبلاً حرم امام حسین (ع) در ذهنم بود به این دلیل وقتی رهبری دستور دادند با خودم گفتم چه بهتر که حرف رهبری روی زمین نمی‌ماند و این قطعه طلا به آنجایی که باید می‌رود و عاقبت به خیر می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه دستور رهبر جهان اسلام و نائب برحق امام زمان (عج) حق است، خاطرنشان کرد: مادیات دنیا چیزی بیشتر از یک ملعبه و بازیچه نیستند، ممکن است در آینده مشکلی داشته باشم اما آن چیزی که همیشه می‌ماند، کمک می‌کند، روزی می‌دهد و مشکلات را برطرف می‌کند خداوند است، اگر برای خداوند گامی برداریم مدیون ما نمی‌ماند و در دنیا و آخرت برای ما جبران می‌کند.

وی تصریح کرد: اکنون در جنگ تمام عیار و ترکیبی قرار داریم و باید هر طور که می‌توانیم بجنگیم، یک زمان با بذل مال، یک زمان با بذل جان و هر زمان باید به یک شکلی خود را نشان دهیم و در جهاد شرکت کنیم، هر بار باید یک نوع جهاد داشته باشیم و کمترین جهاد، جهاد مال است بنابراین مردم حتماً در این کار شرکت چون جای دوری نمی‌رود و هیچ وقت از بین نمی‌رود.

 

همدلی کودک لرستانی با کودکان غزه و لبنان

پیرهادی، بانوی لرستانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: هر انسانی کودکان غزه را در آن وضعیت گرسنه و تشنه ببیند ناراحت می‌شود، ما همه فرزند داریم و کاری که از دستمان بر می‌آمد انجام دادیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم فرزندانمان را به گونه‌ای تربیت کنیم که به دیگران کمک کنند، فرزند بنده ۹ ساله است و با اطلاع از این پویش پلاک کادوی تولدش را اهداء کرد.

این بانوی لرستانی عنوان کرد: هرکسی به هر میزان که در توان دارد و حتی اگر در توانش نباشد می‌تواند یک مبلغ پول ناچیزی را کنار بگذارد، اکنون وظیفه همه ماست که در این کار شرکت کنیم و هرکس به هر شکلی که می‌تواند کمک کند.

 

هدیه طلایی بانوان لرستانی به محور مقاومت
هدیه طلایی بانوان لرستانی به محور مقاومت

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از