حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

هفته بصیرت بهترین فرصت برای جهادتبیین است

هفته بصیرت بهترین فرصت برای جهادتبیین است

فرمانده ناحیه ناحیه بسیج بروجرد گفت: هفته بصیرت بهترین فرصت برای جهادتبیین به‌ویژه برای نسل جوان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ احمد حسنوند امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: باتوجه به اتفاقات فلسطین و جنایاتی که علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد، هفته بصیرت بهترین فرصت برای جهادتبیین است که نسل جوان با توطئه دشمنان آشنا شوند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه این است که فضاسازی صورت گیرد و همه شهر را مزین به حال و هوای مقاومت نمائیم لذا می‌طلبد که مجموعه‌های فرهنگی در این ایام برنامه‌های خود را با محوریت بصیرت انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌های هفته بصیرت، اجتماع فرزندان شهید حاج قاسم است که دانش‌آموزان دختر و پسر در دو برنامه مجزا تجمع خواهند داشت و تلاش می‌شود تا راه و روش شهید سلیمانی برای نسل جوان تبیین شود.

حسنوند گفت: برای اینکه با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم باید کارهای بزرگ و با برنامه اجرا شود.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد عنوان کرد: حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی از روزهای بسیار مهمی است که باید به بهترین شکل و با حضور پرشور مردم برگزار گردد.

وی بیان کرد: می‌طلبد که یک جشنواره با اجرای برنامه‌های ویژه شامل مسابقات هنری، فرهنگی، برپایی نمایشگاه، شعرخوانی و نقاشی برگزار شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از