حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

همایش رهروان زینبی در بروجرد برگزار شد

همایش رهروان زینبی در بروجرد برگزار شد

همایش رهروان زینبی با حضور بانوان در امامزاده قاسم(ع) بروجرد برگزار شد.

به گزارش سفیرافلاک، همایش رهروان زینبی امروز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) با حضور بانوان در امامزاده قاسم(ع) بروجرد برگزار شد.

احمد حسنوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این همایش اظهارداشت: قوم یهود قومی است که پیامبر(ص) فرمود هیچ کسی به اندازه قوم یهود مرا آزرده نکرد و امروز قوم یهود که شکل افراطی آنها به عنوان صهیونیستی می‌شناسیم اعتقاد دارند که نژادی برتر از آنها وجود ندارد و اگر امروز به راحتی مردم غزه را به خاک و خون می‌کشد دلیلش این است که انسان‌های دیگر را قائل به حیات نمی‌دانند.

وی افزود: قوم یهود تشکیل دولت بزرگ یهود را در کتاب‌های خود به عنوان یک هدف مد نظر قرار دارند و از نیل تا فرات را در اذهان خود دارند، باید توجه داشت که آپارتاید کسانی هستند که دست به هر کاری می‌زنند و قوم یهود در دنیا معروف به قوم آپارتاید هستند که برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می‌زنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: این رژیم همه مردم فلسطین را در باریکه غزه برده و همه منطقه را در اختیار دارند به‌طوری که امروز غزه را به یک زندان روباز تبدیل کرده است، کارت‌های تردد برای مردم این منطقه صادر کردند و هر کسی در تظاهرات شرکت کند خانه‌اش تخریب می‌شود و جنایات آنها در دنیا نظیر ندارد و سعی داشتند تا مرگ تدریجی را برای آنها رقم بزنند.

حسنوند بیان کرد: قدرت رژیم صهیونیستی به ارتش آنهاست و آماری که تاکنون منتشر شده این است که حدود ۳۳ درصد مردم این رژیم جعلی علاقمند هستند که کشور را ترک کنند چرا که معتقد‌اند این سرزمین آنها نیست، ۴۴ جوانان این رژیم آینده را برای این رژیم نمی‌بینند و ۷۰ درصد مردم این رژیم کودک‌کش دنبال پاسپورت دوم هستند و احساس امنیت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی قرار بود حمله‌ای به مردم غزه داشته باشد و مردم غزه عملیات پیش دستانه‌ای را انجام دادند و اختلاف سیاسی بین سران رژیم جعلی صهیونیستی وجود داشت که بهترین موقع برای اقدام حماس بود و این عملیات بسیار به‌موقع انجام شد.

وی با اشاره به نظم نوین جهانی مورد نظر رژیم صهیونیستی گفت: برای این برنامه‌‍‌ای که در نظر داشتند ابتدا برای سوریه، داعش را طراحی کردند و داعش را به سمت عراق سوق دادند و برای ایران هم اغتشاشات سال قبل را طراحی کردند و به دنبال این بود که کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی باید حذف شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: جنگ غزه بسیار سرنوشت‌ساز است و رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و در جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، غزه پیروز میدان است و سعی دارند آمار کسانی که به هلاکت رسیده را کمتر نشان دهند.

حسنوند خاطرنشان کرد: امروز حماس با ایمانی که به خدا دارند موفق خواهند شد و خبر پیروزی مردم غزه را خواهیم شنید.

تجلیل از بانوان موفق و حافظ قرآن، برپایی ایستگاه کودکانه به یاد کودکان غزه، برپایی غرفه توانمندی بسیجیان پایگاه مهدیه با موضوع اشتغالزایی و برپایی غرفه حجاب و عفاف نیز انجام شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از