حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هواشناسی لرستان:

هوای لرستان بارانی و برفی می‌شود

هوای لرستان بارانی و برفی می‌شود

معاون هواشناسی لرستان گفت: روز دوشنبه شرایط ناپایداری بر جو لرستان حاکم می‌شود که با توجه به مخاطرات آن هشدار سطح زرد صادر شده است.

زینب اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با وضعیت آب و هوای لرستان طی ساعات و روزهای آینده اظهارداشت: روز دوشنبه یازدهم دی ماه شرایط ناپایداری بر جو استان حاکم می‌شود که با توجه به مخاطرات آن هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی اغلب نقاط استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد افزود: بارش‌های پراکنده و گاهی رگباری، رعد و برق، رگبار برف در ارتفاعات و نواحی کوهستانی، وزش باد قابل ملاحظه و گاهی شدید لحظه‌ای از جمله مخاطرات این سامانه بارشی است.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به کاهش دمای استان عنوان کرد: فعالیت این سامانه بارشی در استان لرستان دوشنبه شب پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه در مدت زمان مذکور احتمال لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر وجود دارد گفت: همچنین احتمال کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، خطرسقوط اشیاء، خسارت به برخی سازه‌ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی وجود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از