حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دل پُر درد؛

وقتی مسئولان لرستان اهمیتی به ورزشکاران نمی‌دهند

وقتی مسئولان لرستان اهمیتی به ورزشکاران نمی‌دهند

ورزشکاران لرستان از بی‌اهمیتی مسئولان استان و عدم حمایتشان گله‌مندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، جدی‌ترین چالش ورزشکاران لرستانی عدم حمایت از طرف مسئولان استان است؛ ورزش استان این روزها حال خوشی ندارد و شرایط برای ورزشکاران به قدری طاقت‌فرسا شده که دیگر ورزشکاران نام‌آور استان انگیزه‌ای برای ماندن در استان ندارند.

 ورزشکاران لرستانی همواره سهم زیادی از افتخارآفرینی و قهرمانی برای کشورمان داشته‌اند و حال با موانع متعددی مواجه بوده و خواستار رفع این مشکلات از سوی مسئولان هستند.

علی فتحی‌گنجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک با اشاره به مشکلات ورزشکاران استان لرستان، اظهارداشت: هشت سال در مسابقات مختلف شرکت کردم و افتخارات زیادی برای استان و کشور در رده‌های مختلف سنی کسب کردم اما هیچ حمایتی از من صورت نگرفت.

 

وعده اهداء زمین محقق نشد

وی افزود: در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بدون امکانات و نیزه استاندارد مدال برنز گرفتم، مسئولان بعد از این رقابت‌ها عکس گرفتند و قول اهداء یک قطعه زمین را به من دادند اما پس از گذشت یک سال و نیم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

رکوددار پرتاب نیزه ایران تصریح کرد: مسئولان میان ورزشکاران تبعیض قائل می‌شوند و از من حمایت نمی‌کنند، به برخی از ورزشکاران زمین اهداء کردند اما به من زمینی داده نشد.

فتحی گنجی بیان کرد: مدیرکل ورزش لرستان به تماس‌های من پاسخ نمی‌دهد، من دلم نمی‌خواهد برای استان دیگری مسابقه دهم، در استان استعدادیابی صورت نگرفته که بعد از من کسی مدال بگیرد و مسئولان همین استعدادهای استان را هم حمایت نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: احساس می‌کنم استاندار و شهردار من را نمی‌شناسند، واقعا ناراحت‌کننده است و امیدوارم ببینند ورزشکاران ما با چه شرایطی تمرین می‌کنند.

رکوددار پرتاب نیزه ایران خاطرنشان کرد: هدف اصلی من المپیک است، من برای تامین هزینه‌ها در اسنپ کار می‌کنم و حتی مکمل‌های مورد نیاز را قسطی خریداری می‌کنم اما برای المپیک باید هزینه کرد و با پول اسنپ مخارج تامین نمی‌شود. 

 

ورزش لرستان دچار رکود است

شیرخدا نظامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: ورزش استان لرستان دچار رکود و مشکل است، مسئولان امکانات را در اختیار ورزشکاران قرار نمی‌دهند و ورزشکاران به آینده ورزشی خود امید ندارند.

وی با اشاره به عدم حمایت مسئولان از ورزشکاران استان، افزود: ورزشکاران ما توقع حمایت دارند اما حمایتی از آنها انجام نمی‌گیرد، در اکثر رشته‌ها بسیاری از ورزشکاران به دلیل عدم حمایت بعد از مدتی ورزش را رها می‌کنند.

رئیس اسبق هیئت دوومیدانی بروجرد تصریح کرد: ما اکنون دیگر در استان ورزش بانوان نداریم و در زیرساخت‌ها نیز مشکل داریم، استاندار باید حمایت کند، تمام مکان‌ها در استان نیمه‌کاره هستند و حتی کارهای جزئی را انجام نمی‌دهند.

وی بیان کرد: در استان ورزش در اولویت قرار ندارد، من به دلیل مشکلات فراوان استعفا دادم چون ورزش استان واقعا مریض است و مشکلات فراوانی گریبان ورزش لرستان را گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از