حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
وضعیت معیشتی مردم در اولویت است
استاندار لرستان:

وضعیت معیشتی مردم در اولویت است

استاندار لرستان گفت: اولین اولویت، توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال است که در استان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای تحقق این اولویت داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سید سعید شاهرخی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار جدید لرستان که در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد‌، اظهار داشت: از امشب که سکان اداره استان را در دست می‌گیرم رسماً نیازی به مطالعه روی نیروی انسانی ندارم زیرا آحاد مختلف مردم را می‌شناسم و مشکلات را می‌دانم و برای اینکه جهش و سرعت در کار به وجود بیاید برنامه دارم، من آمده‌ام که روش را تغییر دهم به شکلی که شاهد تحولات بنیادین در استان باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های استان، تجربه‌های بنده و وفاق دست به هم خواهند داد تا به نفع مردم حرکت کنیم و در جهت تحقق شعار اساسی دولت که وفاق ملی است حرکت خواهم کرد، معنی وفاق ملی روشن است در وفاق ملی هر کس با هر سلیقه و توانایی می‌تواند کمک کند و ما از آن استقبال می‌کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: امروز نماینده دولت وفاق ملی هستم و باید دَر را برای همه افرادی که فکر و نیتشان خدمت به مردم است باز کنم بنابراین با آغوش باز پذیرای هر کسی که می‌خواهد خود را وقف مردم کند، هستم.

وی بیان کرد: فلسفه آمدن من هیچ چیز جز خدمت نیست، وحدت به معنی واگذاری مسئولیت‌ها به افرادی که اعتقادی به مشی دولت ندارند نیست و قطعاً افرادی سکان مسئولیت‌ها را در دست خواهند گرفت که اعتقاد راسخ به سیاست‌های رئیس جمهور داشته باشند.

 شاهرخی گفت: اولین اولویت، توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال است که در استان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای تحقق این اولویت داریم، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، حفظ مشاغلی که برای آن‌ها زحمت کشیده شده و احیاء و برگرداندن واحدهای تولیدی و کارخانه‌های تعطیل در اولویت است.

وی با اشاره به لزوم توجه به بخش خصوصی، تصریح کرد: مدیران این درک صحیح را داشته باشند و ایجاد انگیزه کنند تا سرمایه‌های کلان در استان ورود و تحول ایجاد کند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ریسک‌پذیر، مردم‌دار، سلامت نفس، چشم پاک، دست پاک و تخصص از ملاک‌های اصلی برای انتخاب مدیران است، همه مدیران باید از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند که با وفاق، همکاری و همدلی کار پیش برود و اصلح‌ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: باید سد معشوره و دیگر سدها تکمیل، آبیاری مکانیزه و بین‌المللی کردن فرودگاه خرم‌آباد انجام شود و مصمم هستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اولین نشست یونسکو شهر خرم‌آباد، دره خرم‌آباد و استان لرستان جهانی شود و یک تحول بنیادین در حوزه گردشگری فراهم کنیم که جهشی در اشتغال و معیشت مردم رخ دهد.

شاهرخی افزود: توجه به سرمایه اجتماعی از محوری‌ترین برنامه‌هایی است که به عنوان دومین اولویت دنبال می‌کنم و در این راستا میدان دادن به مردم، توجه به احزاب سیاسی و توجه به جوانان انجام می‌شود و باید میدان را برای نقش‌آفرینی بانوان فراهم کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از