حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل انتقال خون لرستان:

پایگاه‌های خونگیری در ماه رمضان آماده خونگیری است

پایگاه‌های خونگیری در ماه رمضان آماده خونگیری است

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: پایگاه‌های خونگیری در ماه رمضان طبق زمان‌بندی آماده خونگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی انتقال خون لرستان، علی سوری اظهارداشت: پایگاه اهدای خون شهید رستمی‌مقدم در ایام نوروز و تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه در دو شیفت صبح و شب فعال بوده و همچنین در روزهای تعطیل ۲۹ اسفند شیفت صبح، دهم و دوازدهم فروردین شیفت شب فعال است.‌

 وی افزود: پایگاه شهدای علوی خرم‌آباد با شروع ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز همه روزه در سه شیفت از صبح تا شب فعال است، همچنین در روزهای تعطیل ۲۵ اسفند و دوم فروردین شیفت صبح و روزهای دهم و دوازدهم فروردین نیز شیفت شب در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

سوری با اشاره به فعالیت پایگاه شهید جوانمرد شهرستان بروجرد، عنوان کرد: پایگاه اهدای خون شهید جوانمرد با شروع ماه مبارک رمضان و ایام نوروز همه روزه از صبح تا شب و در روزهای تعطیل ۲۵ و ۲۹ اسفند در شیفت صبح و روزهای دهم و دوازدهم فروردین نیز در شیفت شب فعال است. 

وی بیان کرد: پایگاه اهدای خون شهرستان الیگودرز از ابتدای ماه رمضان و ایام نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از صبح تا ۲۰ شب آماده پذیرش اهداکنندگان خون است و همچنین این پایگاه در روز تعطیل چهارم فروردین در شیفت صبح فعال است. 

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های کوهدشت و دورود نیز با شروع ماه رمضان و ایام عید نوروز از  صبح تا ظهر فعال هستند، همچنین پایگاه شهرستان دورود در روز تعطیل سیزدهم فروردین از صبح تا ظهر فعال است. 

سوری گفت: مراکز اهدای خون شهرستان پلدختر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، شهرستان نورآباد روز یکشنبه و شهرستان ازنا روزهای دوشنبه و چهارشنبه با شروع ماه رمضان و ایام نوروز از صبح تا ظهر فعال و در خدمت مردم نوع‌دوست برای اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون لرستان خاطر نشان کرد: نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و مستمر است و از مردم درخواست می‌کنیم در ایام تعطیلات نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، بیماران نیازمند به خون به ویژه کودکان تالاسمی را فراموش نکنند.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از